מועצת יש"ע מציעה: "כך עושים ריבונות"

מועצת יש"ע מציגה מפה השומרת על רצף טריטוריאלי יהודי ומונעת הקפאת בנייה בשטח וביישובים ביהודה ושומרון, יו"ר מועצת יש"ע: "אנו דורשים מפה טובה יותר ונכונה יותר של ריבונות, ולא מפה של מדינה פלסטינית. עם רצף התיישבות ישראלית שיגדע את תהליך כינון המדינה הפלסטינית. ריבונות עושים נכון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/20 11:41 כה בסיון התשפ

מועצת יש"ע מציעה: "כך עושים ריבונות"
יישוב ביו"ש, צילום: לעמ, צביקה ישראלי

מועצת יש"ע החליטה לפרסם הבוקר חלקים מהמפה שעונה על צרכי ההתיישבות ומונעת הקמת מדינה פלסטינית בעתיד. מפה זו יוצרת רצף ריבוני להתיישבות, מונעת ישובים מבודדים, שומרת על כל הכבישים בריבונות ישראלית ומאפשרת התפתחות עתידית. במועצה מדגישים כי הם בעד החלת ריבונות, אך מדגישים את הצורך לוודא שראש הממשלה עושה זאת נכון, כפי שמופיע במפה.

המפה שקיימת כעת מסוכנת מאוד למדינת ישראל ולהתיישבות ומובילים להקמתה של מדינה פלסטינית. כמו כן, היא יוצרת מובלעות וקוטעת את הרצף הטריטוריאלי של ההתיישבות.

במתווה שמציעים במועצת יש"ע הם שומרים על האינטרסים שימנעו את הקמתה של מדינת טרור פלסטינית ומציעים מפת ריבונות שתשמור על רצף טריטוריאלי יהודי ותמנע הקפאת בנייה בשטח ובישובים ביהודה ושומרון.

המפה שמציעה מועצת ישע

המפה שמציעה מועצת ישעצילום: דוברות

 
יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני אמר: "אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז ובשבועות האחרונים הקמפיין של מועצת יש"ע נגד המדינה הפלסטינית ולמען שינוי מפת הריבונות של תכנית המאה ממשיך בכל הכח. המפה שעומדת לרשותנו כרגע, שאותה אנחנו מפיצים ביישובי יהודה, שומרון ובקעת הירדן, היא המפה העדכנית ביותר".

עוד הוסיף אלחייני: "מפה שכזו היא בעצם מפת הדרכים למדינת טרור מסוכנת בלב מדינת ישראל. אנחנו דורשים מראש הממשלה שיקשיב לצרכיה של ההתיישבות ויביא מפה טובה יותר ונכונה יותר של ריבונות, ולא מפה של מדינה פלסטינית. עם רצף התיישבות ישראלית שיגדע את תהליך כינון המדינה הפלסטינית. ריבונות עושים נכון".