סקר חדש: רוב תושבי יהודה ושומרון בעד תכנית טראמפ

לפי סקר דיירקט פולס: 56.8% תומכים או נוטים לתמוך בתוכנית, בעוד 36.1% מתנגדים או נוטים להתנגד לה. 7.1% טרם החליטו. ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי לראשי הרשויות ביו"ש: "העדפת המתיישבים אימוץ התוכנית, על נציגי הציבור לפעול בהתאם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/20 19:03 כד בסיון התשפ

סקר חדש: רוב תושבי יהודה ושומרון בעד תכנית טראמפ
הישוב עלי, צילום: דוברות מועצת בנימין

על רקע פרסום סקר "דיירקט פולס" קורא ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי לראשי הרשויות ביוש "העדפת המתיישבים אימוץ התוכנית, על נציגי הציבור לפעול בהתאם"

על רקע הנתונים אומר עודד רביבי  כי "נתוני הסקר מוכיחים כי רובם של המתיישבים מבינים את ההזדמנות החד פעמית שיש לישראל להחיל את החוק הישראלי ביהודה ושומרון. המתיישבים מוכיחים גם פיקחות מדינית והבנה כי חלון ההזדמנויות מול ממשל אוהד שכזה בארה"ב הוא צר למדי וכי עלינו לפעול מהר".

"ברור עתה שטובת ההתיישבות והעדפת המתיישבים היא אימוץ התוכנית ונדמה לי שכדאי לנו נציגי הציבור מטעמם ובשליחותם לפעול בהתאם ומתוך כך להביא לקידום התוכנית", אמר רביבי.

לפי סקר דיירקט פולס שפורסם היום (ג') 56.8% תומכים או נוטים לתמוך בתוכנית, בעוד 36.1% מתנגדים או נוטים להתנגד לה. 7.1% טרם החליטו

8.8% בטוחים כי המהלך יביא להקמת מדינה פלשתינאית, בעוד ש- 35.7% בטוחים שהמהלך לא יסתיים בהקמת מדינה שכזו. השאר סבורים כי הכל תלוי בשאלה מי יהיה רה"מ בישראל (11.5%) או הנשיא בארה"ב (18.8%).

סקר דיירקט פולס

סקר דיירקט פולסצילום: צילום מסך

 בהתאמה - 35.4% חושבים שזהו ההסכם הטוב ביותר שניתן יהיה לקבל, 20.2% נוספים חושבים שזהו הסכם טוב, אך לא מושלם, 9.2% רואים בהסכם גרוע אך נסבל, ו- 27.6% חושבים שזהו הסכם גרוע שיש להתנגד לו.

בשורה התחתונה ניכר כי המתיישבים מודעים להזדמנות שנוצרה בכהונתם המשותפת של נתניהו וטראמפ, אך גם לסיכונים

סקר דיירקט פולס

סקר דיירקט פולסצילום: צילום מסך