מנהלי רשתות במוסדות החינוך של הציונות הדתית: אנחנו בסכנה

מנהלי רשתות במוסדות החינוך של הציונות הדתית מדברים על קשיים כלכליים ומתריעים כי ייחודיות המוסדות בסכנה. הבוקר נפגשו מנהלי הרשתות עם ח"כ שקד שאמרה: "ננסה לעזור בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת שהחינוך הממלכתי דתי יתוקצב כיאות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 15:47 כג בסיון התשפ

מנהלי רשתות במוסדות החינוך של הציונות הדתית: אנחנו בסכנה
צילום: ללא

ח"כ איילת שקד נפגשה הבוקר עם מנהלי הרשתות של מוסדות החינוך של הציונות הדתית במטרה לראות כיצד ניתן לפתור את המשבר התקציבי אליו נקלעו. ללימודי התלי"ל חסר תקצוב בשנה הזאת וגם לשנה הבאה, לימודי החמש יחידות של תנ"ך וגמרא נמצאים בסכנה אמיתית, כך לפי מנהלי המוסדות.  

ח"כ איילת שקד: "ננסה לעזור וללחוץ בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת שהחינוך הממלכתי דתי יתוקצב כיאות". עוד אמרה שקד: "לצערי הרב, בגלל בגידת נתניהו, מהאופוזיציה קשה יותר אבל נילחם על התקציב החשוב הזה שמגיע בזכות ולא בחסד".

בפגישה השתתפו: אלחנן גלט מנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בנ"ע, ינקי פרידמן מנכ"ל רשת נעם צביה, ינון אחימן מנכ"ל רשת אור תורה סטון, שוקי סט סמנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא,  יוסי סוקניק  סמנכ"ל רשת נעם צביה,  אלון נפתלי, סמנכ"ל רשת אמי"ת. יענקי פרידמן מרשת צביה אמר בפגישה: "העדר התקציב הזה יחסל את הייחודיות של החינוך הציוני דתי תורני. המושג ישיבה תיכונית ואולפנה יאבדו את משמעותם ויהפכו לתיכונים רגילים, זו רעידת אדמה של ממש. התקציב הזה ניתן למוסדות במהלך 18 השנים האחרונות, בכל מצב פוליטי. כולל כשיולי תמיר הייתה שרת החינוך".