תתקדמו: החידושים של וואטסאפ

האפליקציה נערכת לקראת עדכונים חדשים שישפרו את השימוש באפליקציה. בין החידושים: אפשרות לפצל את החיבור בכמה מכשירים בו זמנית, חיפוש הודעות לפי תאריך, אפשרות למחוק שיחות שלמות ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 14:44 כג בסיון התשפ

תתקדמו: החידושים של וואטסאפ
וואטסאפ. עדכונים חדשים בדרך, צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים הכי פופולרית בעולם, וואטסאפ, נערכת לקראת עדכונים חדשים שיקלו על חווית המשתמש. על אף 2 מליארד המשתמשים באפליקציה עדיין קצב העדכונים נורא נמוך וזקוק לכמה שיפורים. בבלוג WABetaInfo עדכנו כי בוואטספ החלו לעבוד על שינויים שרבים חיכו להם.

העדכון המשמעותי ביותר שהתקבל הוא האפשרות להתחבר לוואטסאפ ממספר מכשירים בו זמנית. עד היום היה ניתן להתחבר רק דרך המכשיר הנייד בלבד פלוס פעם אחת בגרסת ה-Web במחשב. כעת עובדים על להגדיל את האפשרות שיהיה ניתן לפצל את ההתחברות עד לארבעה מכשירים בו זמנית. דבר שיאפשר לרבים לחלק את הקשב בוואטסאפ לפי נושאים כמו- מכשיר אחד לעבודה, אחד למשפחה ואחר לחברים.

שינוי נוסף הוא האפשרות לחפש תכני הודעות לא רק בזכות מילים שונות, אלא יהיה אפשרי לחפש הודעות גם לפי תאריך. ניתן יהיה גם לחפש הודעות שהועברו, לאחר החידוש האחרון בו ניתן לזהות הודעה שמתגלגלת ברשת, כעת יהיה אפשרות בחיפוש לחפש הודעות מסוג זה. חידוש נוסף הוא האפשרות למחוק שיחות שלמות עם איש קשר. עד היום ניתן היה למחוק הודעות ספציפיות, וכעת אפשרות המחיקה תתרחב. טרם ידוע מתי וואטסאפ תשחרר למשתמשים את כל השינויים הללו, ייתכן שעוד ייקח להם חודשים רבים.