אולפנת צביה ירושלים: המורה לא נדבקה בקורונה, חוזרים לשגרה

אחרי שבאולפנה הודיעו כי אחת המורות נדבקה בקורונה, הסתבר כי האבחנה אינה נכונה, והחשש לקורונה הוסר. באולפנה הודיעו: חוזרים לשגרת לימודים רגילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 09:53 כג בסיון התשפ

אולפנת צביה ירושלים: המורה לא נדבקה בקורונה, חוזרים לשגרה
למצולמות אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

אולפנת צביה ירושלים חוזרת לשגרה. אחרי שדווח על מורה באולפנה שנדבקה בקורונה, ובעקבות כך הודיעו באולפנה על חובת בידוד לתלמידות ולאנשי הצוות, ולסגירת בית הספר לשבועיים, הבוקר (ב') התברר כי המורה לא נדבקה בנגיף, והאבחנה הייתה לא נכונה.

באולפנה הודיעו לתלמידות ולאנשי הצוות כי הם חוזרים לשגרת לימודים רגילה. כזכור, הנחיית משרד החינוך היא כי בית ספר בו נדבק אחד התלמידים או אנשי הצוות בקורונה ייסגר באופן מיידי.

לאחר ההודעה על ההידבקות, ביום שישי, פרסמו בצביה ירושלים הודעה לתלמידות והוריהן בה נאמר: "כידוע לאורך כל הדרך אנו מקפידים מאוד על הכללים וההנחיות של משרד הבריאות ומשרד החינוך וגם כעת אנו פועלים יד ביד עם הגורמים המקצועיים.
בשלב הראשון – על פי הנחיית שר החינוך: כל האולפנא נסגרת. בשלב שני -כל מי שהיתה באולפנא בימים אלה נכנסת לבידוד למשך שבועיים (מהיום האחרון שהמורה היתה באולפנא) ותוזמן לבדיקה. בשלב השלישי – תיערך בדיקת קורונה לכל מי שיש חשש לגביו. בשלב הרביעי – נחזור בעז"ה לשיגרת האולפנא. נעדכן אתכם במהרה על כל מידע שיהיה ברשותנו". הבוקר, כאמור, הודיעו באולפנה על חזרה לשגרה.

בדיקות קורונה בישראל

בדיקות קורונה בישראלצילום: יוסי אלוני, פלאש 90

משרד החינוך דיווח אתמול בערב כי מספר החולים הכולל במערכת החינוך עומד על 526 (מתוך כ- 2,300,00 תלמידים ומתוך כ- 200,000 עובדי הוראה). 
בסך הכל מוסדות חינוך סגורים: 186(מתוך כ- 5,200 בתי ספר וכ- 20,000 גני ילדים). לאורך השבוע החולף שבו לשגרת לימודים 15 בתי ספר וגנים. במהלך השבוע הקרוב צפויים לשוב עוד 46 (בתי ספר: 26 גנים: 20).

25,669 עובדי הוראה ותלמידים  נמצאים בבידוד מניעתי (מתוך: 2.3 מיליון תלמידים
וכ- 200,000 עובדי הוראה), כחלק מתורת ההפעלה של מערכת החינוך, לפיה במקום בו נמצאת תחלואה המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן