מועצת יש"ע לנתניהו: "שמור על עקרונות גוש הימין"

ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הכנסת יריב לוין ייפגשו בשעות הקרובות עם שר הביטחון גנץ ושר החוץ אשכנזי על מנת לדון בפרטי מתווה החלת הריבונות. במועצת יש"ע קוראים: "ראש הממשלה נתניהו, אל תשכח את ההבטחות שלך ערב הבחירות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון וההתנגדות להקמת מדינה פלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 13:39 כב בסיון התשפ

מועצת יש"ע לנתניהו: "שמור על עקרונות גוש הימין"
קמפיין מועצת יש"ע, צילום: דוברות

רגע לפני פגישת ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ עם שגריר ארצות הברית בישראל דייוויד פרידמן, קוראים במועצת יש"ע לנתניהו "זכור את שני מיליון מצביעי גוש הימין". בפגישה צפויים להשתתף גם שר החוץ גבי אשכנזי ויו"ר הכנסת יריב לוין.

בפגישה, ידון ראש הממשלה נתניהו על מתווה יישום תוכנית המאה של טראמפ. במועצת יש"ע קוראים היום לנתניהו לא לשכוח את הנושא המרכזי עליו נבחר והוא החלת הריבונות: "אנחנו נמצאים בתקופה היסטורית להתיישבות, ומבקשים מראש הממשלה להתחשב בלמעלה משני מיליון מצביעי גוש הימין שבחרו בו כדי להחיל ריבונות כאן ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

במועצת יש"ע מבהירים, כי ישנה חשיבות גבוהה לתיאום עם ארצות הברית - אך החשיבות הזו לא יכולה להוביל את ישראל ואי אפשר להפנות עורף למצביעי גוש הימין. "ראש הממשלה נתניהו, אל תשכח את ההבטחות שלך ערב הבחירות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון וההתנגדות להקמת מדינה פלסטינית. שמור על העקרונות של גוש הימין שבשמם נבחרת. כולנו רוצים שתהייה ראש הממשלה הראשון שהחיל ריבונות, אך איננו רוצים שתיזכר כראש ממשלה שהניח את היסודות להקמת מדינה פלסטינית. עשה זאת נכון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן