10,000 חניכים השתתפו בפתיחת אירועי ועידת "בני עקיבא"

באירוע השתתפו גם השרים בנט ואורבך והרב חיים דרוקמן. מזכ"ל התנועה, דני הירשברג: "אנו הולכים לתקופה של עשייה ופעילות אל מול אתגרי השעה, בעז ובענווה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/03/13 15:12 י בניסן התשעג

10,000 חניכים השתתפו בפתיחת אירועי ועידת "בני עקיבא"
יחצ, צילום: יחצ

כ10,000- חניכי תנועת ”בני עקיבא“ השתתפו אתמול (ד‘) באירוע פתיחת אירועי הועידה הכג‘ של התנועה, שהתקיים במעמד שר הכלכלה נפתלי בנט, השר אורי אורבך והרב חיים דרוקמן.

בשל אחוזי ההשתתפות הגבוהים, החליטו בתנועה לקיים שני אירועים נפרדים לפתיחת הועידה. ביום שלישי התקיים האירוע הראשון וביום רביעי התקיים האירוע השני, זהה לקודמו, מלבד הנואמים שהיו אלו השר חבר הכנסת הנכנס נפתלי בנט, חבר הכנסת השר אורי אורבך, הרב דרוקמן ועוד רבנים ובוגרי התנועה.

הרב דרוקמן באירוע, אמש (צילום: יחצ)

לאחר הברכות החמות של חברי הכנסת והרב דרוקמן עלה דני הירשברג, מזכ"ל תהתנועה וקרא פרק תהילים לשלומו של יונתן פולארד והוסיף כי הוא מקווה שעוד בפסח הקרוב ישב פולארד בשולחן הסדר כבן חורין. "לא רק מבחינה טכנית לא ניתן היה לכנס את העוצמות והגודל של התנועה במקום אחד, כל מי שנכח אתמול בלטרון חש בעוצמות ובאחדות המחנה ברוח הגדולה שנושבת בין חברי בני עקיבא“, אמר הירשברג, ”התחושה שבני עקיבא היא תנועה של עם המכילה בתוכה את כל קצוות הציונות הדתית מותירה בנו תחושה כי אנו הולכים לתקופה של עשייה ופעילות אל מול אתגרי השעה בעז ובענווה".