תפילה המונית בכותל המערבי למען שלושת החטופים

אלפים צפויים להגיע הלילה (מוצ"ש) בשעה 00:30 לתפילה המונית בכותל המערבי למען שלושת החטופים. לתפילה יגיעו הרב שמואל אליהו והרב הראשי דוד לאו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/06/14 22:29 טז בסיון התשעד

תפילה המונית בכותל המערבי למען שלושת החטופים
Shutterstock, צילום: Shutterstock

רבה הראשי של צפת וראש איגוד רבני הקהילות, הרב שמואל אליהו, וחבר הכנסת יוני שטבון הודיעו הערב (מוצ"ש) כי יקיימו הלילה ב- 00:30 עצרת תפילה המונית בכותל המערבי לשלומם של שלושת החטופים גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח. בעצרת צפויים להשתתף הרב הראשי הרב דוד לאו, רבנים, אישי ציבור והמוני בית ישראל. שטבון: "בשעה כזאת, לבית ישראל כולו יש משימה אחת - לתת גיבוי לצה"ל ולכוחות הביטחון, כדי שמקבלי ההחלטות והלוחמים בחזית יוכלו להעז ולעמוד בעצמה הנדרשת מול ארגוני הטרור. תפילה, היא חלק משמעותי מהגיבוי הזה".

עם צאת השבת, הודיעו הרב שמואל אליהו וחבר הכנסת יוני שטבון על קיומה של עצרת תפילה המונית לשלומם של שלושת החטופים שנעדרים מאז שלשום, גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח. בתפילה, שתתקיים הלילה ב- 00:30 ברחבת הכותל המערבי, צפויים להשתתף גם הרב הראשי הרב דוד לאו, רבנים, אישי ציבור והמוני בית ישראל.

ח"כ שטבון כתב בדף הפייסבוק שלו "בשעה כזאת לכולנו, כל בית ישראל, יש משימה אחת והיא לתת גיבוי לצה"ל ולכוחות הביטחון ולשדר חוסן חברתי ולאומי כדי שמקבלי ההחלטות והלוחמים בחזית יוכלו להעז ולעמוד בעצמה הדרושה מול ארגוני הטרור. ותפילה", אמר שטבון, "היא חלק מהגיבוי והחוסן הנדרשים". חבר הכנסת קרא לציבור להשתתף בתפילה.

הרב שמואל אליהו: "אל כביר, לא ימאס תפילת רבים. אני קורא לציבור כולו, לכל בית ישראל להגיע לכותל המערבי לעצרת תפילה המונית למען שלושת החטופים ולהצלחת כוחות הביטחון. ותשובה, ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזרה".