תפילה בתום ההסלמה

כלל תלמידי רשת אמי"ת קיימו תפילת הודיה על כך שנפילת רקטת גראד בשטח בית ספר בבאר שבע – הסתיימה ללא נפגעים

חדשות כיפה אורי פולק 14/03/12 18:00 כ באדר התשעב

כלל תלמידי רשת אמי"ת קיימו היום (ד') תפילת הודיה לאחר תום סבב ההסלמה האחרון בדרום, זאת בעקבות נפילת טיל בשטח בית הספר אמי"ת באר שבע, שאירע ללא נפגעים.

ביום ראשון האחרון נפלה רקטת מסוג גראד בבית הספר שמפעילה רשת אמי"ת בבאר שבע. הטיל, שנפל במרחק מטר אחד ממבנה ההנהלה, סדק את קירות המבנה ושבר את הזכוכיות. נזק נוסף הוסב גם למועדונית שמפעיל בית הספר במקום. רק בנס, איש מהתלמידים או מהסגל לא נפגע.

במקרה אחר, שהסתיים אף הוא ללא נפגעים, נפלה רקטה בסמוך לביתה של קרן דהאן, תלמידת כיתה יא' באולפנת אמי"ת באר שבע. איש לא נפצע אך נזק נגרם לביתה של התלמידה.

בעקבות האירועים החליט מנכ"ל הרשת, ד"ר אמנון אלדר, פנה למנהלי בתי הספר וביקש לקיים תפילה הודיה מיוחדת על שלא נפגע ולא נפצע איש מהתלמידים והעובדים וכמובן להמשיך ולהתפלל על התלמידים, המורים ומשפחותיהם בדרום ועל כל תושבי המדינה שבטווח הטילים.

היום פתחו 90 בתי הספר של אמי"ת בפרקי תהילים למען תושבי הדרום, כשבסך הכל השתתפו בתפילה כ-25,000 תלמידים ומורים. באולפנת אמי"ת אוריה בבאר שבע, נערכה תפילת הודיה בה קרן דהאן, התלמידה שביתה נפגע מהטיל, בירכה בשם ובמלכות ברכת הגומל.

"טוב להודות לה' על כך שלמרות הפגיעה בבתי הספר, איש לא נפצע ולא נהרג", מסר היום אלדר לכיפה. לדבריו, "אנו ממשיכים להתפלל ולבקש על אחינו, הכי חשוב מבחינתנו הוא לחזור לשגרה ולעבודה החינוכית. אנו מחזקים את ידי חברינו המנהלים והמורים בדרום העומדים בקו הראשון ומסייעים לתלמידים גם בימים ובשעות הקשות".