תנועת הנוער בני עקיבא השיקה אתר אינטרנט חדש

האתר החדש, שפותח על ידי כיפה, נותן ביטוי לשינוי התפיסה של התנועה בנושא התקשורת והאינטרנט. בתוך כך, חניכי התנועה גייסו 800 אלף שקלים לפעילות התנדבותית במהלך הקיץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/12 19:16 יג בתמוז התשעב

תנועת הנוער בני עקיבא השיקה אתר אינטרנט חדש

תנועת הנוער "בני עקיבא" השיקה אתר אינטרנט חדש, שנבנה ופותח על-ידי חברת האינטרנט "כיפה". אתר האינטרנט מחודש ומשופר מקודמו וקיימות בו אפשרויות שונות ומגוונות לפעילות.

שרון בוזנח, מנהלת האתר, מספרת כי הוא מהווה התחלה של עידן חדש בתנועה וביטוי לשינוי התפיסה שלה בנושא התקשורת והאינטרנט. "אנו מקווים להפוך אותו למשמעותי ויעיל עבור כל חברי התנועה - מחניכים, צוותי הדרכה וחב"בניקים, עד לבוגרים, גרעינרים והורים", מתארת שרון.

אתר האינטרנט כולל לוח פעילויות מתעדכן, פורומים המרכזים את פעילות התנועה והסניפים, מרכז הדרכה מקוון הכולל חומרים למדריכים ורישום מקוון לחברות בתנועה ולפעילויותיה השונות.

בתוך כך, כ-6,000 חניכי התנועה השתתפו השבוע ביום כיף בלונה פארק בתל אביב ובסופרלנד בראשון לציון, המסכם את מבצע ההתרמה השנתי למפעלי התנועה, בו במשך תקופת זמן קצרה גייסו החניכים על ידי התרמות ופרויקטים שונים כ-800,000 שקלים. הסכום שגויס מאפשר לתנועה להמשיך ולתקצב פעילויות חברתיות שונות. מזכ"ל התנועה דני הירשברג ציין כי "מחמם את הלב לראות את החניכים עם חיוך על השפתיים ואת התחושה של השייכות לתנועה הגדולה הזו".