תנועת 'אריאל' למעצבות הדתיות: עזרו לעצב חולצת תנועה אופנתית וצנועה

בנות תנועת 'אריאל' מאסו בלבישת שכבות בסיס מתחת לחולצת התנועה ואומרות כי היא לא אופנתית ולא נוחה. דגם החולצה החדשה ייקבע בשיתוף עם החניכות

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 11/12/16 10:39 יא בכסלו התשעז

תנועת 'אריאל' למעצבות הדתיות: עזרו לעצב חולצת תנועה אופנתית וצנועה
תנועת אריאל, צילום: תנועת אריאל

תנועת הנוער 'אריאל' הודיעה על עיצוב מחדש של חולצת התנועה. "מאות מעצבות קיבלו פניה להשתתף בתהליך ולעצב את חלוצת התנועה החולצה שתאפשר נוחות מרבית, אופנתיות והתאמה נשית בהלימה לכללי הצניעות" אומרים בתנועה.

חולצת התנועה המסורתית של 'אריאל' נמצאת בשימוש כבר 37 שנה, בעקבות תלונות של חניכות בתנועה על חוסר אופנתיות ואי נוחות החליטו להתחיל בתהליך של עיצוב מחדש של החולצה.

בתנועת 'אריאל' בנות מסבירים, כי נכון להיום החולצה במתכונתה הנוכחית לא נועדה ללבישה לבד ונדרשת חולצה מתחת היוצרת מצב של חוסר נוחות, סרבול וחום. בנוסף, מבחינה חזותית, חולצת התנועה הנוסטלגית מעוצבת 'במבנה ישר' שאינו מאפשר נוחות, אופנתיות והתאמה נשית בהלימה לכללי הצניעות לנערות.

תנועת 'אריאל' תקבל דוגמאות לעיצוב עד סוף חודש כסלו ולאחר מכן תינתן אפשרות לחניכות התנועה להביע את עמדתן על הדוגמאות השונות. החולצות הפופולאריות שיעלו לשלב הסופי יועברו בין חניכות התנועה להתנסות ועל פי חוות דעתן תיבחר החולצה החדשה, כך אומרים בתנועה. בתנועה מתכוונים להיצמד ללוח הזמנים שנקבע לתהליך, בכדי שכבר בקיץ החניכות ילבשו את חולצת התנועה החדשה.

ב'אריאל' אומרים כי העיצוב שייבחר, יזכה את המעצב/ת ביוקרה תנועתית היסטורית, בנוסף לקרדיט ציבורי שילווה בפרסומים תקשורתיים ופרס כספי צנוע בסך 2,000 שקלים.

"מבחינתנו חלק חשוב בייצוגיות הוא גם הנוחות בלבישת החולצה. כשהחולצה נוחה והולמת את הגזרה של החניכה היא תשמח להיות איתה יותר ולכן התהליך ייעשה בשיתוף החניכות המובילות את המהלך" נמסר מהתנועה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן