תנועות הנוער חתמו על מכתב המגנה ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק

תנועות הנוער, ´הנוער העובד והלומד´, ´בני עקיבא´, ´עזרא´ ו- ´השומר הצעיר´ חתמו על קול קורא נגד ניסיון ההתנקשות. "רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה באדם באשר הוא אדם וללקיחת החוק לידיים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/11/14 09:31 י בחשון התשעה

תנועות הנוער חתמו על מכתב המגנה ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק
בני עקיבא, צילום: בני עקיבא

תנועות הנוער בישראל פרסמו אתמול בלילה (א') קול קורא המגנה את ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק בשבוע שעבר. על רקע עצרת לזכר ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל כתבו תנועות הנוער 'עזרא', 'בני עקיבא', 'הנוער העובד והלומד', 'השומר הצעיר' ו-'הצופים', כי הם מגנים את ההתנקשות ומאוחדים בתפילה להחלמתו.

"אנו חבריי תנועות הנוער וארגונים שונים הפועלים במשותף לחיזוקו המכנה המשותף הערכי, המוסרי והדמוקרטי בעם ישראל המובילים ביחד בימים הללו את עצרת הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל תחת הכותרת 'זוכרים את הרצח נאבקים על הדמוקרטיה' מגנים בחריפות את ניסיון ההתנקשות ביהודה גליק, וכולנו ביחד מאוחדים בתפילה, כמיהה ותקווה להחלמתו".

"אנו רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה באדם באשר הוא אדם וללקיחת החוק לידיים”, כתבו עוד. "כאנשים המבינים את כוחן של מילים שנאמרות ונכתבות, אנו רואים בדאגה גדולה את ביטויי השנאה בגנותם של אנשים בשל עמדותיהם ורואים שוב שבכוחן של מילים מן הסוג הזה להוביל לפגיעה גם בגוף”.

"אנו רואים בדאגה גדולה את גילויי האלימות המתרחשים כעת בעיקר בירושלים וסביבתה. השלכת אבנים וחזיזים אינם רק הרמת יד כנגד אדם זה או אחר, יש בהן הרמת יד על הדמוקרטיה הישראלית המבקשת לממש את ריבונותה בבירתה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן