תמיכה רבנית בראש הממשלה לקראת נסיעתו לארה"ב

לקראת נסיעתו המדינית לארצות הברית שלח "בית ההוראה לענייני ציבור" מכתב תמיכה לנתניהו, במסגרתו מברכים אותו הרבנים: "שתזכה לקדש שם שמיים לעיני הגויים"

חדשות כיפה אורי פולק 18/05/11 00:00 יד באייר התשעא

תמיכה רבנית בראש הממשלה לקראת נסיעתו לארה"ב
יחצ, צילום: יחצ

"בית ההוראה לענייני ציבור" המאגד שורה נכבדת מרבני הציונות הדתית, שלח היום (ד') מכתב תמיכה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקראת נסיעתו המדינית לארצות הברית. "לרגל נסיעתך לחו"ל לטפל בנושאים מדיניים הקשורים בעתידה של מדינת ישראל, שלוחה לך ברכת הדרך, שתזכה לקדש שם שמים ולרומם את כבוד מדינתנו לעיני הגויים כולם", כתבו הרבנים.

במכתב, החתום על ידי הרבנים דב ליאור, נחום אליעזר רבינוביץ', הרב אליקים לבנון, הרב מיכאל הרשקוביץ, הרב דוד חי הכהן והרב שמעון כהן, כתבו הרבנים כי "כשליח העם היושב בציון, אנו מזכירים כי עליך להדגיש בכל מקום כי זכותנו הלאומית ההיסטורית הינה על מרחבי ארצנו כולה, ארץ שהובטחה לנו מפי הגבורה וגם אנשים ישרים מעמים אחרים יודעים זאת".

הרבנים הדגישו כי אין להם ספק כי אם ראש הממשלה יגלה עוז וכבוד לאומי, גם הגויים יעריכו זאת, וגם יצליח בפגישותיך. "עלה והצלח בעמידתך מול הלחצים והאיומים למען כבוד עמנו וארצנו. ה' אלוקי מערכות ישראל ישלח לך את עזרו מקודש להצלחת שליחותך הלאומית לטובת העם היושב בציון", נכתב.