תמיכה מהבוס לשעבר זאב אלקין: "האיש הנכון בזמן הנכון"

שלמה נאמן שהיה בין השאר יועצו של השר זאב אלקין מקבל את ברכתו והמלצתו לתושבי הגוש לבחור בו לראשות המועצה: האיש הראוי ביותר להוביל את תהליך הסיפוח של גוש עציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/17 17:59 י בטבת התשעז

תמיכה מהבוס לשעבר זאב אלקין: "האיש הנכון בזמן הנכון"
דוברות, צילום: דוברות

תמיכה פוליטית למועמד לראשות המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן. השר לענייני ירושלים זאב אלקין, תושב גוש עציון, שולח מסר לתושבי הגוש ואומר- "שלמה נאמן הוא האיש הנכון בזמן הנכון להנהיג את הגוש".

"בימים אלה נפתח חלון הזדמנויות לספח את גוש עציון ולהחיל את החוק הישראלי על כל שטחי גוש עציון, שלמה נאמן הוא האיש הראוי ביותר והמסוגל ביותר להוביל את התהליך הזה לצד הובלת המועצה בהיבטים המוניציפליים."

אלקין הוסיף כי שלמה נאמן מביא עימו ניסיון רב בתחומי בניהול גופים ופרויקטים רחבי היקף, דמות ציבורית בעלת שיעור קומה, ומעל הכל בעל נאמנות עמוקה לערכים אותם מייצג גוש עציון. על שמו רשומים הצלחות בפרויקטים בסדר גדול לאומי" כך אלקין.

שלמה נאמן קרא לספח את גוש עציון כולו ולהחיל את הריבונות על כל הגוש, מקידר ועד גבעות ומהר גילה עד כרמי צור, גוש אחד גדול וחזק זאת המטרה המרכזית שלשמה הוא רץ לראשות המועצה.

בנוסף לרצונו להחיל את החוק הישראלי על שטחי הגוש מתכוון נאמן להציג בימים הקרובים תכנית פעולה וחזון להובלת גוש עציון בשנים הקרובות. התוכנית תתן מענה לסוגיית דור המייסדים, קידום התעסוקה במרחבי הגוש וקהילה קולטת לציבור המגוון בגוש עציון.