תלמידי ישיבות ההסדר עברו קורס חובשים של מד"א ב"בין הזמנים"

כ-30 תלמידים התנדבו למד"א ועברו קורס חובשים, כדי לתגבר את ארגון ההצלה בכוחות מיומנים נוספים. כעת הם יוכלו להתנדב באמבולנסים, במקביל לתקופת לימודיהם בישיבות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/04/13 15:28 יד באייר התשעג

תלמידי ישיבות ההסדר עברו קורס חובשים של מד"א ב"בין הזמנים"
דוברות מדא, צילום: דוברות מדא

30 תלמידי ישיבות הסדר בישראל החליטו להקדיש את חופשת ”בין הזמנים“ האחרונה לטובת קורס חובשים של מד“א, זאת כדי לתגבר את ארגון ההצלה בכוחות מיומנים נוספים. מדובר בתלמידים שהתנדבו בעבר בשורות הארגון וכעת נמצאים בפרק הלימודים לפני שירותם הצבאי.

על מנת להמשיך ולתרום מזמנם ומרצם להצלת חיים, בחרו התלמידים לוותר השנה על חופשת פסח ולהשתלב במשך 3 שבועות בקורס חובשי רפואת חירום משודרג שבסיומו יוכשרו כחובשים מקצועיים ויוכלו להתנדב באמבולנסים ובניידות טיפול הנמרץ של מד"א במרכז הארץ ובפריפריה, וזאת בתוך תקופת לימודיהם בישיבות הנמצאות בירוחם, שדרות, קריית שמונה, מעלות ובמקומות נוספים בארץ.

כחלק מההכשרה, התחייבו המתנדבים לתרום משמרת בשבוע ובנוסף יגויסו בעיתות חירום לסייע בהצלת חיים. זהו הקורס השני הנערך במד"א במתכונת זו. הקורס הראשון נערך בחופשת בין הזמנים בשנה שעברה, ובו לקחו חלק 60 מתלמידי ישיבות ההסדר שהתנדבו בעבר במד"א.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, אמר כי הוא ”שמח לראות את ההיענות הנרחבת של תלמידי ישיבות ההסדר. מי ייתן ונזכה להמשיך ולפעול למען הצלת חיים בכוחות משותפים בקורסים רבים נוספים כאלה“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן