תלמידי י"ב בעצומה לראשי המפלגות הדתיות: התאחדו לאחר הבחירות!

יוזמה חדשה של תלמידים בחמ"ד שהעבירו עצומה בין כלל תלמידי ותלמידות י"ב, בקריאה לכל ראשי המפלגות הדתיות לאחד כוחות בנושאי דת ומדינה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/02/15 17:40 ו באדר התשעה

תלמידי י"ב בעצומה לראשי המפלגות הדתיות: התאחדו לאחר הבחירות!
shutterstock, צילום: shutterstock

יוזמה חדשה של תלמידים בחמ"ד שהעבירו עצומה בין כלל תלמידי ותלמידות י"ב, העומדים להצביע לראשונה בבחירות לכנסת, בקריאה לכל ראשי המפלגות הדתיות לאחד כוחות בנושאים החשובים של דת ומדינה.

בעצומה שהופצה כאמור בקרב תלמידי י"ב של החמ"ד ושתשלח לכל ראשי המפלגות הדתיות לקראת הבחירות לכנסת מבקשים מהם התלמידים: התאחדו לאחר הבחירות בכל הנוגע לשמירה על צביונה הדתי והיהודי של מדינת ישראל, לדאגה לתלמידי הישיבות ולפעול יחד נגד חוקים אנטי דתיים.

במכתב מפרטים התלמידים את חששותיהם ממהלכים שונים שקרו בעבר העלולים אף לפגוע בהם בעתיד הקרוב באופן אישי ובמרקם החברתי בין הציבור הדתי לאומי לציבור החרדי. הם דורשים לשמור על הסטטוס קוו, "לא מדובר כאן בהטבה מגזרית. מדובר כאן בדאגה אמיתית לחיים לביטחון ולכלכלה של כל כלל ישראל" נטען במכתב.

"כוחנו באחדותנו" הוא קריטי וחשוב מאין כמוהו דווקא בתקופה הקרובה שאנו נמצא עצמנו בקו של כמה חזיתות. על כן, אנו קוראים לכם להודיע כבר כעת כי לאחר הבחירות ובעת המשא ומתן להקמת הממשלה לא תאבקו זה בזה אלא תתאחדו למען השמירה על צביונה היהודי והדתי של מדינת ישראל" קוראים התלמידים במכתב.

ח"כ יוני שטבון אמר בתגובה למכתב: "התרגשתי לראות היכן מונח תשומת הלב של צעירי ישראל", אמר שטבון והוסיף: "יחד תפעל בכל כוחה למען צביונה היהודי של מדינת ישראל ותדאג להמשך גידולי הפאר של הדור הבא".