תלמידי הרב יגאל: "דבריו של הרב יוצאים מלב אוהב ודואב"

דברי ראש המכינה בעלי נגד גיוס בנות לצבא, עוררו גל גינויים. כעת, מתייצבים חלק מתלמידיו לשעבר לימינו ואומרים כי "כמי שמכירים את המערכת הצבאית אנו מבינים היטב את הסכנות עליהן מצביע הרב"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/03/17 09:24 יא באדר התשעז

הרב יגאל לוינשטיין הספיק כבר לצאת נגד רוחות השינוי שהוא מזהה בצה"ל, לחטוף ביקורות חריפות ולהתנצל על הסגנון אך לא על התוכן. אתמול (ד') הגיע תורם של תלמידי המכינה בעבר וקציני מילואים בהווה, להביע את דעתם כשלפחות חלקם מתייצבים מאחוריו ותומכים בדבריו הנוקבים.

במכתב תמיכה, עליו חתמו קצינים במיל' ותלמידיו של הרב לוינשטיין, נכתב: "אנו, בוגרי מכינת 'בני דוד' - עלי וקצינים במילואים, זכינו וזוכים להיות תלמידיו של הרב יגאל לוינשטיין מזה שנים רבות. ממנו למדנו תורה ויראת שמים וממנו למדנו עד כמה חשוב להתמסר למען בטחון ישראל בצבא ובשירותי הבטחון. כל מי שמכיר את הרב לוינשטיין יודע עד כמה אהבתו לצה"ל גדולה ועד כמה דאגתו לתפקודו כנה, עמוקה ובלתי ניתנת לערעור".

בהמשך התייחס המכתב לבעיות עליהן דיבר הרב לוינשטיין, "לאחרונה מתריע הרב על שינויים ותמורות שעובר הצבא, בעיקר ביחס לשילוב בנות ביחידות הלוחמות. שינויים אלה עשויים לפגוע בצבא בצורה קשה וכואבת". חותמי המכתב הודיעו כי הם מעוניינים "להביע תמיכה וחיזוק בדבריו של הרב לוינשטיין. כמי שמכירים את המערכת הצבאית אנו מבינים היטב את הבעיות עליהן מצביע הרב ואת הסכנות הגלומות בהן. יודעים אנו שדבריו של הרב, גם אם נשמעים חריפים מפאת חומרת העניין, יוצאים מלב אוהב ודואב, שרק טובת צה"ל ומדינת ישראל לנגד עיניו".

לסיום נכתב כי "דבריו של הרב משקפים את עמדתם של גדולי רבני ישראל ואף נאמנים לעמדתה המסורתית של הרבנות הראשית לדורותיה, הן ביחס לשילוב בנות בצבא בכלל והן ביחס להדרכה לבנות דתיות בפרט".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן