תכנית חדשה בחמ"ד: שידוכים לבוגרי בתי הספר

"מכיוון שקהילת הרווקים היא חלק בלתי נפרד ואהוב מאתנו, נוצר צורך גדול לצאת במיזם חדש וייחודי" אומר אברהם ליפשיץ, ראש החמ"ד "אנחנו מקווים ליצור מאגר להיכרויות"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 14/09/16 14:42 יא באלול התשעו

תכנית חדשה בחמ"ד: שידוכים לבוגרי בתי הספר
shutterstock, צילום: shutterstock

הנהלת החמ"ד הודיעה על תכנית "לאומית" חדשה להגדרתם בשם "משוש חתן וכלה" שמטרתה ליווי בוגרים לקראת חתונה ונישואין ויצירת מאגר שידוכים בין רכזי התכנית.

"מכיוון שקהילת הרווקים היא חלק בלתי נפרד ואהוב מאתנו, נוצר צורך גדול לצאת במיזם חדש וייחודי על פי תפיסת 'בית חינוך כמשפחה'" נכתב בהודעה שהוציא אברהם ליפשיץ, ראש מנהל החמ"ד. ליפשיץ קרא למנהלי בתי הספר למנות רכזים לתכנית בבית הספר שיהיו אחראיים על קשר עם הבוגרים ועל ייעוץ וליווי לחתונה "אנו רואים בדמות הרכז גורם חשוב אשר יהווה איש קשר לבוגרי החמ"ד וכתובת להיוועצות, ליווי ויצירת היכרויות. אנו מקווים ליצור מאגר להיכרויות שיגיעו מן הרכזים לבוגרים ולהיכרויות שיגיעו מן הבוגרים עצמם לחבריהם".

מדובר בתכנית פיילוט במסגרת פרוייקט "חמ"ד לתמיד" אומר ליפשיץ לכיפה "אנחנו לא רק מחנכים ארבע שנים והולכים אלא נשארים בקשר עם הבוגרים שלנו כל הזמן ומדברים איתם. עלתה ההצעה הזו שקיימת במעט בתי ספר, לא יותר משניים, ואנחנו רוצים להגדיל אותה. ללנסות ללוות בוגרים ובוגרות שמעוניינים ולסייע להם ככל שאנחנו יכולים להקים משפחות. המגמה היא לחנך לזה ולדבר על זה. זה דבר יפה וגדול בעיני. אנחנו לא רק מלמדים אלא דואגים לתלמידים בעתיד שלהם".

כרגע הפרוייקט הוא ללא מימון ויתבצע בתמיכת מורים מתנדבים בבתי הספר.

(צילום: )

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן