תושבי עתניאל הופתעו לגלות שבעקבות הפיגוע מתכננים לבנות גדר

התושבים בעתניאל תוקפים את ההחלטה של לשכת ראש הממשלה על הקמת גדר חדשה סביב היישוב בעקבות הפיגועים. "הוחלט על הקמת גדר בניגוד לרצוננו"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 19/01/16 22:40 ט בשבט התשעו

תושבי עתניאל הופתעו לגלות שבעקבות הפיגוע מתכננים לבנות גדר
אילוסטרציה פלאש 90, צילום: אילוסטרציה פלאש 90

לאחר ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הבוקר ביישוב עתניאל, נעשה תדרוך על הקמת גדר שתקיף את עתניאל, זאת בשל הפיגוע הקטלני האחרון בו נרצחה דפנה מאיר ז"ל.

הערב (ג') הוציא וועד היישוב הודעה בה הוא מופתע לשמוע על הצעד הביטחוני הפתאומי "הופתענו והצטערנו לשמוע שיצא לכאורה תדרוך מלשכתו של ראש הממשלה על עניין הגדר בישוב עתניאל. ראש הממשלה אכן היה בישובנו והתרגשנו מאוד על ביקורו. בביקור זה אמר ראש הממשלה לראש המועצה כי כל החלטה תהיה משותפת יחד עם אנשי הישוב ראש המועצה ואנשי הביטחון והממשלה".

בהודעה שיצאה ציין הוועד כי מערכת ההגנה שקיימת כיום ביישוב היא מערכת מספיק טובה ומתוחכמת "רק היום דיברנו, אנשי הישוב והנהגתו עם אנשי הצבא הבכירים בינהם המח"ט והאלוף, על יעילותה של מערכת ההגנה הקיימת והגנתה פי כמה מכל גדר. מערכת זו מנעה נסיונות חדירה ופיגועים פוטנצייאלים. היא חכמה מאוד ומייצרת הגנה משמעותית באמצעות מצלמות ותאורת לילה".

בוועד ציינו כי מערכות הביטחון בישוב נבדקות באופן עקבי ולכן לדעתם אין צורך בהקמת גדר:" כהנהגה אנו סומכים על גורמי הצבא ונשמח לכל עצה ותבונה שלהם בעניין. יחד עם זה אנו לא מקבלים את התדרוך שלטענת גורמים בתקשורת נעשה על ראשנו לפיו הוחלט על הקמת גדר בניגוד לרצוננו ללא שהדבר מתואם".

לסיכום נכתב "נשמח לטכס עצה כיצד לחזק את מערך ההגנה וההתפתחות של ישובנו לטובת הגנת הישוב צמיחתו והתפתחותו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן