תושבי עמונה לשקד ובנט: אין טעם לפגישה עד לשינוי עמדתכם

תושבי עמונה כתבו במכתב כי מצופה מבנט ושקד להתגייס לחוקק את חוק ההסדרה וציינו כי מאז תחילת הקדנציה הנוכחית לא דרכה כף רגלם של השניים בעמונה

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 20/09/16 21:33 יז באלול התשעו

תושבי עמונה לשקד ובנט: אין טעם לפגישה עד לשינוי עמדתכם
דוברות, צילום: דוברות

תושבי עמונה שלחו מכתב לשרת המשפטים איילת שקד ולשר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בו כתבו כי מאחר והשניים אינם מאמינים בסיכוייו של חוק ההסדרה ומקדמים תכניות הכוללות פינוי של היישוב, אין טעם כי ייפגשו עם התושבים.

במכתב הודיעו התושבים כי הם מבטלים את פגישתם עם בנט ושקד שהייתה אמורה להיערך בימים הקרובים.

"הצטערנו לשמוע בכלי התקשורת את עמדתכם כי 'עמונה תפונה' וכי 'אין סיכוי לחוק ההסדרה'" כתבו התושבים. "היינו שמחים לו, כמצופה מכם, הייתם מתגייסים למאמצים לחוקק את חוק ההסדרה יחד עם כל שרי המחנה הלאומי- הנחושים להגן על עמונה, על עפרה ועל ההתיישבות כולה, ולו הייתם מתנים את תמיכתכם בתקציב- בהעברת החוק".

"במצב העניינים הנוכחי, ובהתאם לעמדתכם, איננו רואים כל טעם בקיום הפגישה בינינו שנועדה לימים הקרובים". בנוסף אמרו התושבים כי "נשמח להתבשר כי שיניתם את עמדתכם וכי אתם נכונים לסייע במאבק החשוב להגנה על ההתיישבות. נשמח לפגוש אתכם בעמונה, דבר שלצערנו לא קרה מאז תחילת הקדנציה הנוכחית".

על המכתב חתומים הרב יאיר פרנק, רב היישוב עמונה; אורי שאג, יו"ר מזכירות היישוב ואביחי בוארון, יו"ר מטה המאבק של עמונה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן