תג מחיר: חוללה מצבת הזיכרון של דני גונן

כתובות וקללות בערבית רוססו על מצבת הזיכרון של דני גונן שנרצח לפני כשלושה חודשים ליד הישוב דולב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 20/09/15 13:01 ז בתשרי התשעו

תג מחיר: חוללה מצבת הזיכרון של דני גונן
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

תג מחיר: חוללה אנדרטת הזיכרון לזכרו של דני גונן שנרצח לפני כשלושה חודשים ליד המעיין עין בובין. על מצבת הזיכרון רוססו קללות בערבית.

דני גונן, בן 25, מהעיר לוד, נרצח וצעיר נוסף נפצע באורח קל מירי שבוצע לעברם בכביש עפר סמוך לצומת הפרסה, הנמצא לידי ליישוב דולב שבמועצה האזורית בנימין. בשעה שחזרו ממעיין עין בובין ניגש אליהם מחבל וסימן להם לעצור. לפתע שלף המחבל נשק, ככל הנראה אקדח, ביצע ירי של לפחות חמישה קליעים, מהם נפצע גונן אנושות והנוסע באורח קל.

הרוצח נתפס שבוע וחצי מאוחר יותר כשהתקשר למשטרה והודה ברצח. מלבד הרצח של דני גונן הוא היה אחראי לשישה פיגועי ירי נוספים, נעצר בידי השב"כ יחד עם חברים נוספים בחוליה שלו.

לפני כחודש פנתה דבורה אמו של גונן במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו והאשימה אותו כי בשל פחדנותו בנה נהרג. "איך לא זעקת על דם יהודי שנשפך? לא מחית בקולך בכל ערוצי התקשורת הארצית שלא יתכן כדבר הזה! הבן שלי נרצח כי חבורת אנשים החליטה החלטות שהיה אסור להחליט אותן והן היו אסון למשפחות רבות. הבן שלי שלא היה פחדן נרצח בגלל פחדנות של אחרים, הבן שלי שחי בדו קיום נרצח כי מישהו החליט שהוא לא צריך להתקיים יותר, למה? מסיבה פשוטה ....הוא יהודי!", כתבה אמו של גונן.

(צילום: דוברות)