שתי שכונות חדשות נחנכו בהר ברכה

בטקס חגיגי שציין את חנוכת השכונות החדשות, אמר שר החינוך כי בכוונתו לקדם "בנייה מאסיבית של גני ילדים ביהודה ושומרון", זאת כבר בתקופה הקרובה

חדשות כיפה אורי פולק 02/02/12 12:59 ט בשבט התשעב

שתי שכונות חדשות נחנכו בהר ברכה
ששון תירם יחצ, צילום: ששון תירם יחצ

שתי שכונות חדשות נחנכו אמש (ד') ביישוב הר ברכה שבשומרון, המונות יחדיו 64 יחידות דיור חדשות.

באירוע חגיגי שציין את חנוכת השכונות השתתפו שר החינוך, גדעון סער, הרבנים, הרב דב ליאור, ראש ישיבת בית אל, הרב זלמן מלמד, רב הישוב, הרב אליעזר מלמד, ראש המועצה גרשון מסיקה, ראש המועצה הראשון, בני קצובר, יו"ר מועצת יש"ע דני דיין, רבנים, אישי ציבור ותושבי המקום.

(צילום: ששון תירם, יחצ)


"ההתיישבות מבוססת על האמונה בזכותנו על הארץ, מגיל צעיר האמנתי שהמתיישבים מבצעים שליחות ומגנים על עם ישראל והדוגמא לכך היא גוש קטיף", אמר שר החינוך בטקס. השר סער ציין כי לאחר יישום תוכנית ההתנתקות, "רצועת עזה נהייתה שלוחה איראנית וזה קרה רק אחרי הנסיגה".

שר החינוך ציין כי "לא ראינו שהנסיגות השיגו משהו, הן לא שיפרו וקידמו את מעמד ישראל, ולא תרמו לשלום ולביטחון. השלום לא יושג על ידי עקירת יהודים מארץ ישראל. ככל שנבנה כך נשמור עליה".

השר סער סיפר באירוע כי בכוונתו ליישם, כבר בתקופה הקרובה, בנייה מאסיבית של גני ילדים רבים ביהודה ושומרון - זאת במסגרת חוק חינוך חינם לגילאי 3-4, שאושר באחרונה על ידי הממשלה.