שר הפנים הגיע בחשאי לקבר יוסף לביקור לילי

שר הפנים, אריה דרעי הגיע לביקור חשאי בקבר יוסף אליו צפויים להגיע בעוד יומיים על פי המסורת אלפי מתפללים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 01/06/16 09:35 כד באייר התשעו

שר הפנים הגיע בחשאי לקבר יוסף לביקור לילי
גרגורי באדו, צילום: גרגורי באדו

הלילה בכניסה חשאית, נכנסו שר הפנים ח"כ אריה דרעי ורעייתו יפה כאורחיו של ראש מועצת שומרון, יוסי דגן להתפלל על קבר יוסף שבשומרון. דרעי נשא במקום את תפילת "מי שבירך" לשלום חיילי צה"ל.

הביקור תוכנן מראש יומיים לפני הכניסה הגדולה ביותר בשנה לקבר יוסף אליו צפויים להגיע גם השנה אלפי מתפללים.

כחלק מההכנה לכניסה נכנסו גם שר הפנים ח"כ אריה דרעי (ש"ס), רעייתו יפה וכן וח"כ יואב בן צור יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, כאורחים של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שאמר במקום: "אנחנו שמחים להיות בקבר יוסף. יומיים לפני הכניסה הגדולה יסוד שביסוד במסגרתה יגיעו אלפי בני אדם לקבר יוסף שבשכם, אך אנחנו גם כואבים את המצב בו עלינו להיכנס באישון לילה מוקפים בחיילים בכדי להתפלל על קברו של יוסף הצדיק. כגנבים בלילה. מדינת ישראל. ממשלת ישראל צריכה להתעשת ולהחזיר את קבר יוסף לריבונות ישראלית כפי שסוכם אפילו בהסכמי אוסלו". דגן הזכיר את ישיבת עוד יוסף חי שהייתה במקום ואת הרצון להחזירה לפעילות.

דרעי לא הסתיר את התרגשותו ופתח בריקודים ובשירת: "תהא השעה הזו שעת רחמים ועת רצון מלפניך" יחד עם דגן ופמלייתו מסביב לקבר. דגן הודה לצה"ל ולחטיבת שומרון על פעילותם לאבטחת הכניסה.

כזכור, לפני כחצי שנה שופץ קבר יוסף לאחר שפורעים ערבים שרפו אותו וגרמו למקום נזק כבד, אנשי המועצה האזורית שומרון הגיעו למקום באישון לילה בליווי חיילים ושיפצו את המקום במהירות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן