שר הדתות לשעבר: בן דהן הרס את משרד הדתות

שר הדתות לשעבר מטעם ש"ס איציק כהן, תוקף בחריפות את התנהלותו של סגן השר לשירותי דת. הרב בן דהן בתגובה: "לא מתנצל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/01/15 10:05 כב בטבת התשעה

שר הדתות לשעבר איציק כהן מש"ס תקף אתמול בערב (ב') בחריפות את סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן בראיון לרדיו החרדי 'קול ברמה' והשמיט את התואר רב משמו. כהן התייחס לתקופת כהונתו של בן דהן בתפקיד, וטען כי "אלי בן דהן התנהל במשרד הדתות מתחת לכל ביקורת. ש"ס הקימה את משרד הדתות והם רק הרסו אותו".

במטה של בן דהן הגיבו הערב בסרטון נגד דבריו של כהן בהם נראה בן דהן מותקף לאורך כל הקדנציה על ידי הפוליטיקאים החרדים בעקבות השינויים שעשה במשרד לשירותי דת. "יש מי שחושב שהעולם הרבני צריך להיראות בדיוק כמו השקפת עולמו, וסגן השר בן דהן הוכיח בשנתיים האחרונות שהציונות הדתית מלאה בתורה ופוסקים לא פחות מהחרדים" אמר גורם במטהו של בן דהן.

במהלך הסרטון אף נראה בן דהן נוזף בח"כ גפני כשהוא מדבר על הרב שמואל אליהו ומצהיר כי הציונות הדתית חדלה להתנצל. "אני למדתי תורה יותר מאריה דרעי, אריאל אטיאס ואלי ישי יחד".

"הגיע הזמן שרבני הציונות הדתית לא יעמדו בתור של הפוליטיקאים החרדים כדי לזכות בתפקידים בעולם הרבנות בישראל ולהתנצל בפניהם על דעותיהם בתורה ובהלכה”, אומר הרב בן דהן. "הגיע הזמן שרבני הציונות הדתית ייבחרו בזכות כיפותיהם הסרוגות ולא יצטרכו להתנצל על כך שהם מאירים פנים לכל אדם מישראל ושהם מייצגים את תורת ישראל, עם ישראל בארץ ישראל".

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=iNRn-YWpNd8[/embed]


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368