שר הדתות: לא אעבוד עם צהר, בארגון השיבו: נשקול למחול לך

שר הדתות תקף את צהר ואמר כי אם הם יפגעו ברבנות הוא לא יעבוד איתם, בתגובה תקפו בצהר ואמרו "נשקול למחול לו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/06/15 13:43 יז בסיון התשעה

שר הדתות: לא אעבוד עם צהר, בארגון השיבו: נשקול למחול לך
Yonatan Sindel, פלאש 90, צילום: Yonatan Sindel, פלאש 90

שר הדתות דוד אזולאי התראיין הבוקר (ה') ברדיו קול חי ובחר לתקוף את רבני צהר, זאת על סמך חלק מהתבטאויותיהם בתקופה האחרונה. "אני לא דוחה אף אחד, אפגש עם כל אחד ואחד, אם הם יפעלו על פי החוק ולא בניסיון לפגוע ברבנות הראשית, ואם הם יעבדו בשיתוף פעולה עם הרבנות - בשמחה, אבל אם הם רוצים להקים לעצמם רבנות ולעבוד באופו עצמאי - לא אהיה שם", אמר.

"ברגע שהם יפעלו נגד סמכות הרבנות הראשית אני לא נמצא שם, אני נשמע לדעת תורה ולרבנים, מי שלא יעבוד בשיתוף פעולה עם הרבנים הראשים אני לא נמצא במקום הזה", הוסיף השר.

בצהר לא נשארו חייבים ותקפו את השר החדש. "מצער לראות כי שר בישראל המופקד על ענייני הדת של כל אזרחי המדינה מתבלבל כבר בראיון התקשורתי הראשון שלו בין טובת הציבור, אזרחי המדינה דתיים וחילוניים לבין טובת העסקנות החרדית שמנווטת את מהלכיו”.

"השר אזולאי שנבחר להיות הפנים במשרד הדתות של העסקנים החרדים בחר לתקוף ולאיים דווקא על ארגון הרבנים המוביל בישראל בענייני נישואין,מורשת יהודית והנגשת הדת היהודית לכל עם ישראל. למרות הפגיעה החמורה שפוליטיקאי החליט לפגוע ברבנים אנו נשקול למחול לו אם יבקש להצטרף לאחת מאלפי הפעילויות שאנו עושים מידי חודש שמטרתם חיזוק העם היהודי ומורשתו", אמרו בצהר.