שר הגימלאים אורבך קרא לגרעינים התורניים לסייע לאזרחים הותיקים

אורבך השתתף בטקס לציון עשור לגרעין התורני במעלה אדומים, שם הודיע כי בכוונתו לגבש בקרוב תוכנית נרחבת שתעזר בגרעינים התורניים לטובת הגמלאים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/03/13 16:01 ט בניסן התשעג

שר הגימלאים אורבך קרא לגרעינים התורניים לסייע לאזרחים הותיקים
יחצ, צילום: יחצ

שר הגימלאים הנכנס, אורי אורבך, השתתף אמש (ג‘) בטקס לציון עשור לגרעין התורני במעלה אדומים, בו נשא דברים לראשונה במסגרת תפקידו החדש. בטקס השתתפו, נוסף על אורבך, גם ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל וראש הגרעין התורני המקומי הרב אלי קפלן.

השר אורי אורבך בירך על העשייה וקרא לגרעינים התורניים להשתלב בעשייה למען האזרחים הותיקים, בברכתו אף הבטיח כי בזמן הקרוב יגבש דרכי פעולה מתאימים בעניין.

השר אורי אריאל, שר הבינוי והשיכון, שיגר ברכה לאירוע ואמר כי ”נושא הגרעינים התורניים קרוב לליבי שנים רבות ומובן מאליו כי אף בתפקידי החדש אמשיך לסייע לגרעינים התורניים ככל יכולתי. מאחל לכם שתמשיכו להפעיל את גרעין "בית מורשת מעלה אדומים" עוד שנים רבות ותגדילו ותרחיבו את הפעילויות המבורכות שלכם "ימה וקדמה צפונה ונגבה".

ראש הגרעין התורני 'בית מורשת' מעלה אדומים, הרב אלי קפלן אמר באירוע כי "אנו שמחים להיות חלק מהנפת דגל העשייה בעיר, ולחתום עשור ראשון של פעילות קהילתית ענפה. אנו עם הפנים קדימה ממשיכים לגדול ולהתפתח בקרב ענפים שונים ומגוונים בעיר בכדי לחזק את תחושת המורשת והרוח היהודית".