שר הבינוי והשיכון הודיע על תמיכה במועמדותו של ראש עיריית צפת אילן שוחט

חב"ד וסיעת תקומה המתמודדים ברשימה משותפת למועצת העיר צפת תומכים באילן שוחט לקדנציה נוספת, את ההודעה הרשמית מסר השר אורי אריאל לשוחט

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/13 14:01 כח באלול התשעג

שר הבינוי והשיכון הודיע על תמיכה במועמדותו של ראש עיריית צפת אילן שוחט

כחלק מביקור באזור הצפון שהחל אתמול (ב') בערב והמשיך גם היום, ביקרו מזכ"ל האיחוד הלאומי-הבית היהודי נחי אייל ושר הבינוי והשיכון אורי אריאל בעיר צפת בכדי לקבל סקירה על המצב בעיר לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד כחודש וחצי. נציגי הרשימה המשותפת לאיחוד הלאומי וחב"ד בראשותם של הרב יותם קארו והרב משה אוחיון נפגשו עם השר אריאל ומנכ"ל האיחוד הלאומי-הבית היהודי נחי אייל בביתו של רבה של צפת, הרב שמואל אליהו בכדי לקבל את ברכתו לשנה החדשה. השניים קיבלו סקירה על המוכנות של הרשימה לקראת הבחירות הקרבות בעיר. בסוף הדברים שנאמרו נערכה הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה.

לאחר המפגש אצל הרב שמואל אליהו המשיכו השניים יחד עם נציגי הרשימה אל לשכתו של ראש עיריית צפת, אילן שוחט. רשימתה המשותפת של האיחוד הלאומי וחב"ד תומכת בשוחט לכהונה נוספת בעיר. שוחט סיפר כי "לא בכדי העיר שבה ביקר השר אריאל הכי הרבה היא צפת. הוא יודע היטב כי הוא תמיד מתקבל פה בסבר פנים יפות".

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל: "רשימת חב״ד- האיחוד הלאומי בראשות הר׳ משה אוחיון והרב יותם קארו תביא בעז״ה בשורה ענקית לעיר צפת. יחד איתם ועם ראש העיר אילן שוחט אני מתכוון לפעול בתפקידי כשר השיכון על מנת לעזור ולקדם את העיר בכל התחומים, הרוחניים והגשמיים. כחלק מחובתי לחזק את הנגב והגליל אני מתכוון לשים דגש לביסוסה של העיר צפת בבניית דיור לזוגות צעירים ולחידוש ושיקום השכונות כנען ואחרות״

מזכ"ל האיחוד הלאומי-הבית היהודי: "החיבור בין חב"ד לאיחוד הלאומי הוא טבעי והוא חיבור של לכתחילה ולא רק בדיעבד. החיבור בצפת הוא המשך לחיבורים דומים שנעשים במקומות נוספים בארץ. אין ספק שכח תורני משמעותי של הרשימה המשותפת יוביל להצלחה גדולה בבחירות הקרובות".