שר הביטחון התנצל בפני בן דהן: עוותו את דברי

שר הביטחון משה יעלון התנצל בפני בן דהן, לאחר שפורסם כי הוא מוקיע השתתפותו של האחרון בהפגנה לא חוקית: "הדברים שפורסמו בשמי אינם נכונים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/10/15 13:50 טו בחשון התשעו

שר הביטחון התנצל בפני בן דהן: עוותו את דברי
Emil Salman, פלאש 90, צילום: Emil Salman, פלאש 90

שר הביטחון משה יעלון התנצל הבוקר (ד') בפני סגן השר הרב אלי בן דהן על דבריו שפורסמו בערוץ 2 בתחילת השבוע.

כזכור, בעקבות פרסום מכתבה של המשנה ליועמ"ש, דנה זילבר, נמסרה תגובה בשם יעלון, כשהוא אומר שמדובר בדברים חמורים. "אני רואה את הדבר בחומרה, אנזוף בבן דהן", נמסר ביום ראשון.

בן דהן עדכן היום בדף הפייסבוק שלו כי הוא שוחח עם שר הביטחון השוהה בשליחות מטעם המדינה בארה"ב. "שר הביטחון הבהיר לי כי הדברים שפורסמו בשמו אינם נכונים והיא: "מניפולציות של עיתונאים"", אמר הרב בן דהן. "כל שנאמר על ידו היה: "הנושא אינו מוכר לי, אם אלו העובדות, זהו אירוע חמור. אבדוק עם סגן השר." ותו לא"

"אני מקבל הבהרה זו", הוסיף הרב בן דהן. "לאור דברי ההבהרה, גם אני מתנצל על דבריי שפורשו כאילו התכוונתי לפגוע בשר הביטחון, דבר שלא עלה על דעתי. אני רואה בכך את סיום הפרשה, ומאחל ימים של ביטחון לעם ישראל".

ביום ראשון פורסם כי זילבר שלחה מכתב בו ביקשה מיעלון לנזוף ברב בן דהן בשל השתתפותו בהפגנה בלתי חוקית בהר חברון, בעקבות הרצח של אשר חסנו בשבוע שעבר. לדברי זילבר, בן דהן השתתף בהפגנה בלתי חוקית במאחז, כשהדבר חמור במיוחד היות ומשרדו הוא האחראי לאכיפת החוק במקום. יעלון מסר בתגובה "אני רואה את הדבר בחומרה, אנזוף בבן דהן".

בעקבות מכתבה של זילבר זומן אתמול היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לשיחת הבהרה אצל שרת המשפטים איילת שקד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן