שרת המשפטים מנבאת: "בנט יהיה ראש ממשלה"

על רקע המו"מ להרחבת הממשלה עם ליברמן, אומרת שרת המשפטים כי האכזבה מנתניהו תחזק את בנט, ותוביל אותו צעד אחד קדימה לראשות הממשלה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 19/05/16 13:50 יא באייר התשעו

שרת המשפטים מנבאת: "בנט יהיה ראש ממשלה"
Hadas Parush, פלאש 90, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

שרת המשפטים, איילת שקד, מעריכה כי יו"ר מפלגתה נפתלי בנט יהיה ראש הממשלה אחרי בנימין נתניהו. "אני יכולה להגיד שאחרי עידן נתניהו, בנט יהיה ראש הממשלה". היא לא שללה אפשרות שהדבר יקרה כבר ב-2019, אז אמורה הממשלה הנוכחית לסיים את כהונתה. את הדברים הללו אמרה בראיון לרשת ב'.

שקד טענה כי בנט יכול להשתלב במספר תפקידים חשובים בממשלה: "בנט יכול להיות שר חוץ מעולה, שר ביטחון מעולה וגם בעתיד ראש ממשלה מעולה". היא הוסיפה כי הענקת תיק הביטחון לסיעה הקטנה יותר של ישראל ביתנו "זה דבר לא שוויוני". עם זאת הוסיפה כי "בנט כרגע מחולל מהפכה בחינוך, 5 יחידות מתמטיקה. זה מאוד משמעותי למדינה. הוא עשה את רפורמת הסייעת השנייה והקטנת הכיתות, מה ששרים לפניו רק דיברו, כך שאנחנו באמת ממשיכים בעבודה שלנו".

שקד התייחסה לאפשרות שכחלק מכניסת ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן לממשלה, היא תיאלץ להיפרד מתיק המשפטים שלה לטובת השר יריב לוין מהליכוד, והבהירה כי תשאר בתפקידה: "אני ולוין חברים טובים, אני בהחלט מתכוונת להמשיך לעבוד שם", הבהירה השרה שקד. "אנחנו משקיעים המון במשרדים שלנו ועושים רפורמות משמעותיות, עבודה יסודית, ואנחנו מתכוונים להמשיך בה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן