שרית חדד השתתפה בתפילת נשים בשומרון לשחרור החטופים

הזמרת הצטרפה לתפילת נשים בשומרון לשחרור הנערים החטופים. בנות הדוד של נפתלי פרנק באירוע: "התחושה שמדובר בסיפור לאומי נותנת הרבה כוח להתמודד". צפו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/06/14 12:59 כ בסיון התשעד

שרית חדד השתתפה בתפילת נשים בשומרון לשחרור החטופים
מאיר ברכיה, צילום: מאיר ברכיה

מנטורית דה וויס למען החטופים. הזמרת שרית חדד השתתפה אמש (ג') בתפילת נשים בשומרון לשחרור הנערים החטופים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח. התפילה פתחה את כנס הנשים השנתי של הוועדה לקידום מעמד האישה במועצה האזורית שומרון. לאירוע הגיעו גם בנות הדוד של החטוף נפתלי פרנקל שקראו פרקי תהילים עם הרבנית לבנון ונשאו דברים בפני מעל 1000 נשים שהגיעו לאירוע.

בנות הדוד של פרנקל: רחלי פרנקל והדס וויצ'נר אמרו לנשים: "תודה רבה לכולכן שהגעתן והתפללתן איתנו, זה מאוד משמעותי למשפחה לדעת שבימים הלא פשוטים האלו עם ישראל נמצא איתנו. התחושה של סיפור לאומי ולא רק סיפור משפחתי נותנת הרבה כוח להתמודד. אנחנו מאמינים בלב שלם שבזכות העם הטוב הזה ובזכות האנשים בעם הזה והתפילות והאנרגיות הטובות שמכוונות בקרוב בע"ה הקב"ה יחזיר את הבנים, את נפתלי את גלעד ואת אייל אל המשפחות. נמשיך להתפלל ובע"ה הסיפור הזה יגיע לסוף מהר וטוב".

שרית חדד התרגשה וחיבקה את בנות משפחתו של פרנקל: "כל כולי תקווה שהילדים שלנו יחזרו הביתה בשלום בע"ה, יחזרו לאמהות שלהם למשפחות שלהם ולכל עם ישראל". לאחר מכן היא הקדישה לנערים את שיר התפילה: "שמע ישראל".

צפו בהופעתה של שריד חדד:

[embed]

]

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון דיבר אף הוא בכנס ואמר: "עוברים עלינו ימים לא פשוטים, והתלבטנו מאוד אם לקיים את האירוע הזה. אבל החלטנו שממשיכים למרות הכל, שלא מבטלים אירועים ולא משנים את השגרה. לא נותנים לטרור לנצח".

"עם ישראל מראה בימים אלו רוח של ערבות הדדית", אמר יוסי דגן, מ"מ ראש מועצת שומרון. "כל המלעיזים מבינים מה הרוח של עם ישראל, ורואים גם מה הרוח של ההתיישבות ביהודה ושומרון. הלוואי ונראה את הרוח הזו רק בימים טובים ושמחים להתיישבות בארץ ישראל".

לכבוד האירוע ובכדי וכחלק מהפעילות למען שחרור הילדים החטופים, הפיקו אמהות השומרון צמידים הקוראים לשחרור הנערים. צמידים בצבע צהוב ועליהם הכיתוב שובו בנים. וביקשו מכל הנשים לענוד את הצמידים. את הצמידים ענדו כל הנשים שהגיעו לאירוע וכן הזמרת שרית חדד ובנות המשפחה של החטוף נפתלי פרנקל.

(צילום: גילי צידון)

האירוע הוא יוזמה משולבת של נשים למען נשים בשומרון: מט"י ש"י, הוועדה לקידום מעמד האשה. מתנ"ס שומרון בראשות דוד צור, כחלק משיתוף פעולה ייחודי בין המועצה האזורית שומרון לבין אגודת הסטודנטים באריאל, נכחו במקום סטודנטים רבים וכן כ - 100 חיילות שמועצת שומרון העניקה להן כרטיסי כניסה חינם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן