שריון נוסף:ענת רוט תשוריין בחמישייה השלישית

רוט שכשלה בניסיונה להתברג למקום ריאלי בבחירות המקדימות, זכתה לשריון על ידי היו"ר, שריון שדוחק את יהודית שילת למקום לא ריאלי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/01/15 09:36 ז בשבט התשעה

שריון נוסף:ענת רוט תשוריין בחמישייה השלישית
מאיר אליפור, צילום: מאיר אליפור

יחד עם השריון המפתיע של שחקן העבר אלי אוחנה שהתסיס את הרשת וגרם לתגובות קשות כנגד היו"ר נפתלי בנט, התפרסמה הבוקר ידיעה בדבר שריון נוסף, הפעם כזה שיתקבל ככה הנראה יותר בשלווה.

השריון המדובר יינתן לד"ר ענת רוט, שהתמודדה במסגרת הפריימריז אך לא הצליחה להגיע למקום ריאלי. ככל הנראה מדובר במקום בחמישייה השלישית שיבוא על חשבונה של יהודית שילת שתדחק למקום לא ריאלי. על פי הדיווחים חושש בנט משילת בשל דעותיה החרד"ליות.

רוט עזבה את מפלגת העבודה והודיע על התמודדות על מקום ברשימת הבית היהודי כשבועיים לפני הפריימריז. רוט, פעילת 'שלום עכשיו' לשעבר שפעלה כיועצת של ראשי מפלגת העבודה אהוד ברק ועמרם מצנע, טענה שהתפקחה מעמדותיה בעבר ומ'אשליית השלום של אוסלו'.

על פי הדיווחים, בנט היה זה שפנה אליה וביקש ממנה להתמודד לרשימה וככל הנראה הוא יממש את רצונו על ידי השריון. על פי חוקת המפלגה לאחר שיודיע היו"ר על השריונים ייבדק נושא השריון לנשים ובמידה ואכן תהיה אישה בכל חמישייה לא יהיה צורך בשריון לנשים שהקפיץ את שילת למקום ה-14.