שרה אליאש: ענת רוט ראויה, אוחנה צריך להישאר בבית

המועמדת שרה אליאש, שמצאה עצמה במקום לא ריאלי ביותר בעקבות השריונים האחרונים מבהירה כי למרות שענת רוט דחקה אותה מהרשימה היא מועמדת ראויה, וקוראת לבנט: "חזור בך משריונו של אלי אוחנה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/01/15 12:35 ז בשבט התשעה

שרה אליאש: ענת רוט ראויה, אוחנה צריך להישאר בבית
דוברות, צילום: דוברות

אחת הנפגעות העיקריות של שריונה של ענת רוט בחמישיה השלישית היא שרה אליאש, עד לא מזמן במקום ספק ריאלי בבית היהודי ועתה במקום לא ריאלי ביותר ברשימה. עם זאת, בהתייחסות ראשונה לשריונים אומרת אליאש כי רוט הינה מועמדת ראויה.

״הבוקר התבשרנו על שריונה של ענת רוט המתמודדת שנשארה די הרבה מאחרי יהודית שילת ומאחרי בתוצאות הפריימריז אותם קבעו המתפקדים. למרות שהמהלך פוגע ומשאיר תחושה קשה של התמודדות שווא בפריימריז, ולכאורה אי כיבוד רצון הבוחר אני סבורה שזו מטרת אופציית השריון שמאפשרת לאזן את הרשימה”.

"בהתמודדותי ראיתי עצמי כשליחת ציבור. משום כך קראתי לתקומה להצטרף למפלגה גם כשידעתי שהדבר פוגע בסיכויי להיבחר. כך אני רואה את שריונה של ענת רוט כעשוי להביא קהל חדש וצעיר בנוסף לקיים. אני משוכנעת שגם שילת וגם אני נמצא דרך להמשיך בשליחותנו”, אומרת אליאש.

בדבריה קראה לבנט לחזור בו מהשריון לאלי אוחנה, שכן לדעתה השריון אינו תואם את רצון הבוחר. "דווקא מעמדה זו אני קוראת לך נפתלי בנט, לקבל את עמדת בוחריך הרבים, דתיים כחילוניים ולחזור בך משריון אלי אוחנה”, היא אומרת.

"אין לי דבר נגדו”, מבהירה אליאש. "לו התמודד בפריימריז והיה זוכה הייתי מקבלת זאת באהבה. אבל הוא מגיע ללא רקורד וללא ציבור. אשמח בהצטרפותו לבית היהודי, הוא יכול לככב בקמפייין, לקבל תפקיד כלשהוא, ולאחר שיהיה מוכר בציבור כמייצג משהו שמאפיין את הבית היהודי- להתמודד מעמדה זו בפריימריז.אין צורך להתנצל על המהלך הנובע מתוך הסתכלות כלל ישראלית גדולה, אבל אתה יכול לחזור בך בגלל ולמען בוחריך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן