שקד: קוראת לנתניהו לא להעניק את הפרס לסרנה

אתמול הוכרז כי הסופר סרנה זכה בפרס ראש הממשלה לסופרים ומשוררים. ח"כ שקד הפנתה את תשומת הלב לדבריו הקיצונים של הסופר וקראה לשלול ממנו את הפרס

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 21/01/15 11:25 א בשבט התשעה

שקד: קוראת לנתניהו לא להעניק את הפרס לסרנה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חברת הכנסת איילת שקד קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרת התרבות לימור לבנת שלא להעניק לאיש השמאל הקיצוני, הסופר והעיתונאי, יגאל סרנה, את פרס היצירה לסופרים ומשוררים ע"ש לוי אשכול, המכונה 'פרס ראש הממשלה', בשל התבטאויותיו האחרונות של הסופר.

אתמול בבוקר פורסמה ההודעה על הענקת הפרס לסרנה ולסופרים נוספים, כשסרנה יום קודם לכן שיתף את תמונתו של בנו מורנייה שחוסל בלבנון על ידי ישראל על פי מקורות זרים. בכיתוב שהוסיף מתחת לתמונה הוא כתב: "איראן יקרה! אנא, אם את מתעקשת על נקמה. אנא הגישי אותה קרה. (אחרי הבחירות) ואישית. ידנו לא הייתה במעשה".

שקד שיתפה את דבריו של סרנה בעמוד הפייסבוק שלה והוסיפה, "אני קוראת לראש הממשלה שלא להעניק ליגאל סרנה את פרס ראש הממשלה לספרות עברית".

יש לציין, כי הפרס לא ניתן בשנים האחרונות על ידי ראש הממשלה עצמו מטעמי בטיחות והוא ממומן באופן מלא על ידי משרד התרבות ולא על ידי משרד ראש הממשלה.

סרנה עצמו אמר לאחר מכן באתר וואלה כי הוא מרוצה מההתקפה עליו: "כל גידוף מצד איילת שקד בשבילי זה עוד פרס קטן. מישהו כתב לי כבר: זכית היום פעמיים, וצירף את זה לפרס. אז בהחלט כל התנגדות מצד שקד זה בשבילי עוד מדליה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן