שקד לפרץ: כדאי שתפנים - ויתורים מדיניים מעודדים טרור

השר עמיר פרץ טען כי "המו"מ המדיני הוא התשובה ביותר לקיצונים משני הצדדים", אך ח"כ איילת שקד ביקשה להעביר לו שיעור בהיסטוריה - ולהוכיח לו כי העובדות מעט שונות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/09/13 11:18 יט בתשרי התשעד

שקד לפרץ: כדאי שתפנים - ויתורים מדיניים מעודדים טרור

יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, הגיבה היום (ב‘) לדברי השר עמיר פרץ (התנועה), לפיהם "המשא ומתן המדיני הוא התשובה הטובה ביותר לקיצוניים משני הצדדים".

בדף הפייסבוק שלה, שקד ביקשה ללמד את פרץ שיעור בהיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל מאז חתימת הסכמי אוסלו. "זהו המשפט הכי שקרי והכי בלתי-מוסרי שקיים", כתבה על דברי פרץ. "אני זוכרת כמה השמיעו אנשי אוסלו משפט זה בתקופת פיגועי אוסלו (דיזינגוף, בית ליד, קווי אוטובוס בירושלים ועוד). זה היה תאום סיאמי של 'קרבנות השלום'“.

שקד טענה בעמוד הפייסבוק שלה כי ”כל הטרור הגדול בעשורים האחרונים ארע בעקבות הוויתורים שלנו והמו"מ עם מחבלים. עד אוסלו לא היה מושג כזה 'טרור מתאבדים'. האינתיפאדה השנייה, בה נרצחו מעל 1000 ישראלים, פרצה בעקבות פסגת קמפ דייויד בה אהוד ברק הציע לחלק את ירושלים ולמסור 97% מיו"ש לאשף. לכן, כדאי שתפנים: ויתורים מדיניים מעודדים טרור. עמידה מדינית מונעת טרור“.

היא ציינה כי ”המשוואה של 'קיצוניי שני הצדדים' היא עקומה מוסרית. הרי כל מי שמתנגד לתהליך המדיני נחשב אצלכם ל'קיצוני'. לפי הגיון מעוות זה זאב אלקין, יריב לוין, ואני 'קיצוניים'. כיצד אתה מעז להשוות זאת לרוצחים פלסטיניים?!“.

”ראוי לשר בישראל להפעיל קצת יותר שיקול-דעת לפני שהוא פולט אמירות סרות-טעם כאלו“, סיכמה שקד.