שנתיים אחרי: הוריו של אייל יפרח הי"ד קיבלו בשמו את תעודת הבגרות שלו

את כיתה י"ב עשה יפרח ז"ל כתלמיד של"ף של תנועת עזרא. בטקס מרגש הוענקה להוריו, איריס ואוריאל תעודת הבגרות שלא זכה לקבל בעצמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/16 11:26 טו בסיון התשעו

שנתיים אחרי: הוריו של אייל יפרח הי"ד קיבלו בשמו את תעודת הבגרות שלו
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

ערב מרגש נערך לאחרונה בבית ספר המר- דרכא בבת ים לזכרו של איל יפרח ז"ל, במלאת שנתיים להירצחו. במהלך הטקס, שהתקיים בנוכחות הוריו, בני משפחתו, חברים ותלמידי בית הספר, הוענקה לאימו לראשונה תעודת הבגרות שלו, אותה מעולם לא זכה לקבל. כך פורסם באתר mynet.

איל יפרח ז"ל, נחטף ונרצח על ידי מחבלי חמאס בגוש עציון בקיץ לפני שנתיים, יחד עם גלעד שאער ונפתלי פרנקל זכרם לברכה. בן 19 היה במותו.

איל הוא תושב אלעד, אך את שנת לימודיו האחרונה עשה בבית הספר המר - דרכא בבת ים במסגרת שנת שירות של"ף של תנועת עזרא. בשנת שהותו בעיר התנדב רבות בקהילה ובעשיית חסד.

במהלך הטקס, שהתקיים במלאת שנתיים להירצחו, הוקרנו סרטונים על חייו והוקראו קטעים מתוך יומנו האישי. אימו של איל, איריס יפרח, נשאה דברי פרידה מבנה, ושיתפה את את הקהל בחשבון הנפש האישי שלה, ברגעי הגילוי הראשונים על היעדרות בנה, שיחותיה עם הקב"ה והבחירה להמשיך בחיים לצד האבדן הקשה.

ערב ההנצחה נערך בהשתתפות סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך אסתר פרון, המשנה לראש העיר שמעון וקנין, חברי מועצת העיר, מנהל בי"ס דרכא המר, הרב נועם סאסי, רב ביה"ס הרב ניסים איטח שיזם את הערב המרגש, חברים ומכרים.