שמחה גולדין לעזה: רוצים חשמל? החזירו את הדר

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין מגיב לדיווחים על מחאות תושבי עזה על מחסור בחשמל: ״תוספת חשמל לתושבי עזה אפשרית כבר היום – מיד אחרי להחזרת גופות הדר גולדין ואורון שאול"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/09/15 09:21 ג בתשרי התשעו

שמחה גולדין לעזה: רוצים חשמל? החזירו את הדר
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין ז"ל, שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן" וגופתו נחטפה בידי חמאס, מגיב היום לראשונה, בעקבות מחאת תושבי עזה על מחסור בחשמל ברצועה ואומר כי תוספת חשמל לעזה אפשרית כבר היום, מיד לאחר החזרת גופות הדר גולדין ואורון שאול ז"ל.

"חמאס מנצל בצורה אכזרית וצינית את תושבי עזה ומחמיר את מצבם. תוספת החשמל לרצועה אפשרית באופן מיידי, ברגע שיחזיר חמאס את גופות הדר ואורון ז"ל".

גולדין הוסיף ועדכן, כי הוא יודע מזה זמן, שאנשי עסקים פרטיים הציעו להכפיל את כמות החשמל לעזה, לאחר שיוחזרו גופות הדר גולדין ואורון שאול ז״ל, אך מי שמנע זאת הוא חמאס. ״האשמה והאחריות על כל רגע נוסף שתושבי עזה יושבים בחושך היא בלעדית של חמאס״, מציין גולדין.

בימים האחרונים סובלים תושבי רצועת עזה ממחסור חמור בחשמל ובדלק, בעקבותיהם פרצו מחאות ענק נגד החמאס ואבו מאזן. ההפגנות, שהחלו ברפיח התפשטו גם למרכז הרצועה, כשהמפגינים מאשימים בעיקר את החמאס.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן