שמואל הולנדר הודיע על תמיכה במשה ליאון

הולנדר, לשעבר נציב שירות המדינה, הודיע על תמיכה במועמדותו של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים: "הוא המועמד הראוי והנכון ביותר למען ירושלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/13 14:03 כח באלול התשעג

שמואל הולנדר הודיע על תמיכה במשה ליאון

משה ליאון, המתמודד על ראשות העיר ירושלים ממשיך לצבור תמיכה ואהדה, הן מצד רבנים ומצד שרים ואנשי ציבור.

היום (ג‘) הודיע שמואל הולנדר, מי שהיה נציב שירות המדינה, על תמיכה בליאון. הולנדר ציין כי ”בעשרות השנים האחרונות עסקתי ופעלתי רבות במערכת הציבורית במדינת ישראל. החל משירותי בפרקליטות הצבאית, דרך משרד מבקר המדינה, יועץ המשפטי של נציבות המדינה ויועץ המשפטי של משרד ראש הממשלה, מזכיר הממשלה וכלה בהיותי נציב שירות המדינה במשך כ-14 שנים“.

”במהלך עבודתי הציבורית עבדתי לא מעט עם מר משה ליאון בתחנות השונות בחייו הציבוריים. בין אם בתפקידו כמנכ"ל משרד ראש הממשלה ובין עם בתפקידו כיו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, הותיר עלי מר משה ליאון רושם של אדם מסור ואיש מעש אשר פועל ללא ליאות למען ירושלים ותושביה“, הוסיף הולנדר.

עוד הוסיף וציין כי "בימים אלו, בהם הבחירות לראשות העיר ירושלים בעיצומן אני רואה במר משה ליאון את המועמד הראוי והנכון ביותר למען ירושלים ובטוחני כי כמי שפעל עד כה ימשיך גם כראש עיר לפעול למען ירושלים ותושביה בכל אשר יפנה“.

יצוין עוד כי בתחילת השבוע, באירוע הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בה השתתפו שרים וחברי כנסת מהליכוד ביתנו אמר השר שטייניץ: "משה ליאון הוא אדם מאוד מוכשר. מנכ"ל משרד רוה"מ זה המנכ"ל של המנכ"לים. מנתב את כל עבודת ממשלת ישראל. בתקופת כהונתו הוקמה בפעם הראשונה ועדת המנכלים לטובת ירושלים. כך שאם יש מישהו שטוען שהוא מביע עניין בירושלים רק עכשיו טעות בידו. המועמדות של משה ליאון התחילה לפני הרבה שנים“.

ח"כ אלקין שהשתתף אף הוא באירוע, הכריז: "ירושלים רוצה שינוי, ירושלים רוצה עשיה, אנחנו מאחוריך, אין לנו ספק שתנצח".