שלמה נאמן על נתיב האבות: "לא ממתינים, לא לריבונות ואפילו לא לבחירות"

היום (ג') נערך בנתיב האבות ביקור משותף לשר זאב אלקין, זמביש ושניים מהמועמדים לראשות מועצת גוש עציון, שלמה נאמן ומשה סוויל. "מה שהיה אסור שיהיה עוד - לא עוד פינויים, גירושים, הריסות. עכשיו זמן לפתרונות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/01/17 20:10 ד בשבט התשעז

שלמה נאמן על נתיב האבות: "לא ממתינים, לא לריבונות ואפילו לא לבחירות"
יחצ, צילום: יחצ

בגוש עציון לא רוצים לחכות לרגע האחרון ומעוניינים להסיר את חרב הפינוי מעל שכונת 'נתיב האבות' בהקדם.

בפגישה שהתקיימה היום, נפגשו שלמה נאמן, השר זאב אלקין, זאב (זמביש) חבר, ומשה סוויל בנתיב האבות. בפגישה דובר על האפשריות העומדות בפניי ההנהגה בגוש על מנת למנוע את ההריסה של היישוב. אחד המועמדים לראשות המועצה, שלמה נאמן, אמר כי "מה שהיה אסור שיהיה עוד - לא עוד פינויים, גירושים, הריסות. עכשיו זמן לפתרונות".

לגבי נתיב האבות, אמר נאמן כי "נכון שהפתרון האמיתי והעקרוני מול הדורסנות המשפטית הוא החלת הריבונות. אבל אנחנו לא ממתינים, לא לריבונות ואפילו לא לבחירות, אלא פועלים כבר עכשיו יחד כדי לגבש פתרונות מידיים".

לגבי הסקרים אחרונים שלטענת מטהו של נאמן מראים על התחזקות תמיכת התושבים בו, הוא ציין כי "חמישים שנה לאחר חזרת הבנים הביתה, לכפר עציון, ולגוש עציון בכלל זהו הזמן הנכון להוביל את יוזמת הריבונות לגוש עציון, מועצה שהקונצנזוס עליה הוא רחב משמאל ומימין גם יחד. לא עוד "סידורים" משפטיים ודילים כאלו ואחרים, אלא הכרה שלמה ומלאה על נחלת אבותינו ששלנו היא".