שלמה נאמן הוא ראש מועצת גוש עציון החדש

נאמן קיבל את קולם של 47% ממצביעי גוש עציון. משה סוויל שהגיע למקום השני (36%), התקשר לברכו לרגל בחירתו. נאמן הצהיר בזמן מערכת הבחירות כי מטרתו המרכזית היא החלת הריבונות על כל ישובי הגוש

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/02/17 22:51 יח בשבט התשעז

שלמה נאמן הוא ראש מועצת גוש עציון החדש
Gershon Elinson/Flash90, צילום: Gershon Elinson/Flash90

שלמה נאמן הוא הזוכה הגדול במערכת הבחירות למועצת גוש עציון. הערב (ג') נבחר נאמן לאחר שגרף 46.42% מקולות הבוחרים. משה סוויל קיבל 36.6% ויצחק ברניקר 16.5%. ראש המועצה היוצא משה סוויל, שהחליף את דוידי פרל מאז שהתפטר לפני כחודשיים, התקשר לראש המועצה הנבחר ובירך אותו על נצחונו בבחירות.

נאמן (43) גר בכרמי צור, נשוי ואב לחמישה. בגיל 17 עלה מברית מועצות והחל ללמו בישיבת הר עציון. הוא כינן במספר תפקידים בסוכנות היהודית עד שעבר לכהן כיועצו הבכיר של השר לענייני ירושלים זאב אלקין. ראש המועצה הנבחר הצהיר עם הצטרפותו למערכת הבחירות, כי המטרה המרכזית לשמה הוא החליט לרוץ, היא הכוונה לספח את גוש עציון כולו ולהחיל על כל ישוביו את הריבונות הישראלית.

השר לענייני ירושלים ומורשת ותושב גוש עציון בעצמו זאב אלקין, אמר בזמן מערכת הבחירות כי "שלמה נאמן הוא האיש הנכון בזמן הנכון להנהיג את הגוש. בימים אלה נפתח חלון הזדמנויות לספח את גוש עציון ולהחיל את החוק הישראלי על כל שטחי גוש עציון, שלמה נאמן הוא האיש הראוי ביותר והמסוגל ביותר להוביל את התהליך הזה לצד הובלת המועצה בהיבטים המוניציפליים."

אלקין הוסיף כי שלמה נאמן מביא עימו "ניסיון רב בתחומי בניהול גופים ופרויקטים רחבי היקף, דמות ציבורית בעלת שיעור קומה, ומעל הכל בעל נאמנות עמוקה לערכים אותם מייצג גוש עציון. על שמו רשומים הצלחות בפרויקטים בסדר גדול לאומי".

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי בירך את נאמן על בחירתו ואמר: "שלמה היקר, זכות גדולה ואחראיות עצומה, נפלה בחלקך, עם היבחרך לראש המועצה האיזורית גוש עציון. גוש עציון-דרך אבותינו, מחברון בואך ירושלים, מועצה איזורית וישובים משגשגים, שאין לי ספק שבמידותך וכישורך, תוביל ותקדם אותם עד קוממיות וריבונות בארצנו. "חזק ואמץ מאד". יוליכך ה' לשלום ויביאך למחוזות חפציך, בהצלחה ולשלום. הצלחתך, הצלחת גוש עציון, הצלחת עם ישראל".

יוגב התייחס גם לצד המפסיד ואמר: "ולחברנו משה סביל, יישר כוחך על מה שפעלת למען גוש עציון. יש לך עוד הרבה מה לתרום לגוש עציון ולעם ישראל".