שלוחה של ישיבת ההסדר במודיעין תוקם באופקים

ראש עיריית אופקים, צביקה גרינגולד, אישר את הקמת הישיבה החדשה שתפעל בבניין ג‘רבה בעיר. ראש ישיבת "מאיר הראל", הרב שנוולד: המטרה היא שממקום זה תצא תורה ואורה בעיר"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/01/13 11:02 כ בשבט התשעג

שלוחה של ישיבת ההסדר במודיעין תוקם באופקים
יחצ, צילום: יחצ

שלוחה של ישיבת ההסדר ”מאיר הראל“ במודיעין, בראשה עומד הרב אליעזר שנוולד, תוקם גם באופקים - כך החליט ראש עיריית אופקים צביקה גרינגולד, בפגישה שקיים עם סגל הרבנים של הישיבה במודיעין.

גרינגולד, שסייר בישיבה והתרשם מהתכנית הייחודית שהיא מציעה לתלמידיה במסלול הצבאי ובמסלול התורני-קהילתי, אמר כי הוא ”מאמין שרק ישיבת הסדר באופי כמו של הישיבה במודיעין, תוכל ליצור שינוי משמעותי בעיר. זו אוכלוסיה שנשארת לאורך זמן. גם הישיבה במודיעין הוקמה ליצור שינוי בעיר חילונית ויחסי שיתוף פעולה טובה בין דתיים לחילונים. וכזה בית מדרש אני רוצה גם באופקים".

על מנת להקים את השלוחה של הישיבה בעיר, העניק ראש העיר את בניין ג'רבה, השייך לקהילה היהודית מג'רבה שהתמקמה באופקים כאשר עלו ארצה מדרום תוניסיה. לוח הזמנים להקמת השלוחה החדשה טרם ברור, אך מסתמן כי מדובר במהלך שיבשיל רק בעוד כשנה.

"המטרה הייתה שממקום זה תצא תורה ואורה בעיר“, אמר הרב שנוולד, ”במהלך השנים היו ניסיונות רבים להקים במקום ישיבה, אך הדבר לא צלח ובעזרת ה' הפעם זה יקרה. אני קורא לכל בוגר שמינית שמאמין שלימוד תורה הוא אידיאל בונה, ויוצר שינוי, להצטרף למחזור ההקמה של הישיבה באופקים. מנסיון העבר אנו יודעים שמי ששותף להקמת ישיבה תורמת ובונה, מרגיש ערך מוסף ללימוד התורה שלו, ותחושת השליחות שממלאת אותו מוסיפה לו כוחות ותעצומות נפש להתפתחותו האישית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן