שיפור נוסף במצבו של אורי אורבך, אך לא יצא מכלל סכנה

שיפור נוסף חל היום במצבו של השר אורי אורבך המאושפז בבית החולים שערי צדק, אך הוא לא יצא מכלל סכנה. רופאיו מעודדים מהמדדים החיוביים שנרשמו ביממה האחרונה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/01/15 19:39 כח בטבת התשעה

שיפור נוסף במצבו של אורי אורבך, אך לא יצא מכלל סכנה
דוברות, צילום: דוברות

שיפור נוסף חל היום במצבו של השר אורי אורבך המאושפז זה שבועיים בבית החולים שערי צדק לצורך טיפול במחלה המטולוגית ממנה הוא סובל.

בשבת האחרונה חלה הידרדרות לא צפויה במצבו, ומשפחתו ביקשו מהציבור להתפלל לרפואתו. בציבור הכללי, החרדי והדתי לאומי פרסמו ביממה האחרונה קריאות להתפלל עבורו, וחברי כנסת מהימין ומהשמאל פרסמו הודעות המאחלות רפואה לשר אורבך.

ביממה האחרונה מזהים הרופאים שיפור נוסף במצבו של אורבך, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. . רופאיו מעודדים ממדדים חיוביים שנרשמו ביממה האחרונה.

משפחת אורבך ביקשה להודות "להמוני בית ישראל מכל גווניו על הדאגה, האהבה והתפילה שמוערפות על השר". לדברי בני משפחתו הם מאמינים שבעזרת ה' גם אלו יובילו לרפואתו השלמה.

אתמול פרסמו הן מפעילי דף הפייסבוק של השר אורבך והן יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, קריאה להתפלל לרפואתו של אורבך, זאת לאחר שחלה החמרה במצבו. בהודעה נכתב בשמו של אורבך כי הוא חייב להקדיש זמן לטיפול דחוף ומשמעותי לטובת בריאותו. “תודה על תפילותיכם ודאגתכם. הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות. בעזרת ה' ושלוחיו הרופאים אני מקווה לחזור לבריאות איתנה בתוך כל שאר חולי ישראל".

גם השר נפתלי בנט פרסם הודעה חריגה בדף הפייסבוק שלו, בה ביקש להתפלל לרפואתו של אורבך. "חברי האהוב והיקר לי כאח, השר אורי אורבך, זקוק לתפילות של כולנו לרפואתו. אנא, עם ישראל כולו, בדקות הקרובות שאו תפילה כל אחד בדרכו, ובקשו רפואה שלמה לאורי שרגא בן פנינה”, כתב בנט.

בדף הפייסבוק שלו כתב אורבך בשבוע שעבר "בימים האחרונים הושבתתי חלק מהזמן עקב שפעת וחום גבוה שהגיעו לדלקת ריאות. כעת, במצוות רופאיי, אני מתפנה בתקופה הקרובה לטפל בענייני הבריאות שלי באופן אינטנסיבי יותר, כדי שאוכל בקרוב לשוב בבריאות שלמה בע״ה לעבודתי בכנסת ובממשלה".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת אורי שרגא בן פנינה:

שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה.

אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי.

אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד.

כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא.

קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי.

נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר.

יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת.

וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.