שיפור במצבו של אורי אורבך, אך עדיין לא יצא מכלל סכנה

בלשכתו של אורבך אומרים כי הוא אושפז לפני שבועיים בבית החולים שערי צדק, והשבת חלה הידרדרות לא צפויה במצבו. כעת חל שיפור, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. משפחתו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/01/15 13:32 כז בטבת התשעה

שיפור במצבו של אורי אורבך, אך עדיין לא יצא מכלל סכנה
דוברות, צילום: דוברות

בלשכתו של השר אורי אורבך מגיבים לשמועות שרצות זה מספר שעות בקבוצות הוואטסאפ השונות, ומבהירים כי חל שיפור במצבו של השר, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. "השר אורי אורבך אושפז לפני כשבועיים בבית החולים שערי צדק לצורך המשך טיפול במחלה המטולוגית שממנה הוא סובל. בשבת חלה הידרדרות לא צפויה. כעת חל שיפור במצבו - אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה".

כזכור, מוקדם יותר היום (א') פרסמו הן מפעילי דף הפייסבוק של השר אורבך והן יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, קריאה להתפלל לרפואתו של אורבך, זאת לאחר שחלה החמרה במצבו. בהודעה נכתב בשמו של אורבך כי הוא חייב להקדיש זמן לטיפול דחוף ומשמעותי לטובת בריאותו. “תודה על תפילותיכם ודאגתכם. הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות. בעזרת ה' ושלוחיו הרופאים אני מקווה לחזור לבריאות איתנה בתוך כל שאר חולי ישראל".

גם השר נפתלי בנט פרסם הודעה חריגה בדף הפייסבוק שלו, בה ביקש להתפלל לרפואתו של אורבך. "חברי האהוב והיקר לי כאח, השר אורי אורבך, זקוק לתפילות של כולנו לרפואתו. אנא, עם ישראל כולו, בדקות הקרובות שאו תפילה כל אחד בדרכו, ובקשו רפואה שלמה לאורי שרגא בן פנינה”, כתב בנט.

בדף הפייסבוק שלו כתב אורבך בשבוע שעבר "בימים האחרונים הושבתתי חלק מהזמן עקב שפעת וחום גבוה שהגיעו לדלקת ריאות. כעת, במצוות רופאיי, אני מתפנה בתקופה הקרובה לטפל בענייני הבריאות שלי באופן אינטנסיבי יותר, כדי שאוכל בקרוב לשוב בבריאות שלמה בע״ה לעבודתי בכנסת ובממשלה".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת אורי שרגא בן פנינה:

שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה.

אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי.

אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד.

כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא.

קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי.

נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר.

יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת.

וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.