שיירת רכבים מירושלים לגוש עציון למען החטופים

מאות השתתפו בשיירת רכבים, שנסעו מירושלים לגוש עציון, כמפגן הבעת תמיכה במשפחות. מנכ"ל אם תרצו: "הטרור מעולם לא הבחין בין גוש עציון לתל אביב"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/06/14 12:30 כד בסיון התשעד

שיירת רכבים מירושלים לגוש עציון למען החטופים
אביעד אנטמן, צילום: אביעד אנטמן

מאות השתתפו ביום שישי בשיירת רכבים מירושלים לגוש עציון שארגנה תנועת "אם תרצו" תחת הכותרת "לא נכנעים לטרור- מחזקים את גוש עציון". השיירה יצאה מירושלים וכללה עשרות כלי רכב ואופנועים רבים אשר נשאו דגלי ישראל ונסעו אל האלון הבודד בגוש עציון, מטרים ספורים ממקום החטיפה של הנערים החטופים שם גם ערכו טקס תמיכה במשפחות החטופים. בטקס נכחו הרב יואל בן נון שקיים תפילה למען הנחטפים, סגן ראש המועצה האזורית גוש עציון משה סוויל וחבר הכנסת שמעון אוחיון מישראל ביתנו שציין את כמות התמיכה הבינלאומית שמקבלת מדינת ישראל בעולם.

הרב יואל בן נון פתח את העצרת בהסבר על האלון הבודד ועל המשמעות הלאומית שלו כסמל של השיבה אל גוש עציון ולאחר העצרת נסעו הפעילים של תנועת 'אם תרצו' ל'פינה החמה' בצומת הגוש וחילקו חבילות לחיילים המוצבים באזור.

מתן פלג מנכ"ל תנועת "אם תרצו" אמר בעצרת "בשעת מבחן זו עם ישראל כולו חייב להישאר מאוחד ולחזק את המשפחות. צריך לזכור שהטרור מעולם לא הבחין בין גוש עציון לתל אביב. לכבוד הוא לנו לעלות כל עם ישראל לגוש עציון ולקרוא יחד עם ישראל חי".