שטרן: הניצול של ש"ס את הרב עובדיה זצ"ל - עבודת אלילים

ח"כ אלעזר שטרן תוקף את התנהלותה של ש"ס, העושה ניצול ציני בשמו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, על מנת לקדם את נציגותיה בבחירות המקומיות: "זאת לא יהדות - זו אלילות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/10/13 20:22 יז בחשון התשעד

שטרן: הניצול של ש"ס את הרב עובדיה זצ"ל - עבודת אלילים
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אלעזר שטרן תקף הערב (ב‘) את התנהלותה של מפלגת ש“ס, העושה ניצול ציני בכל רחבי הארץ בשמו של הרב עובדיה יוסף זצ“ל, כדי לעודד מצביעים לתמוך בנציגותיה ברשויות המקומיות השונות.

בדברים שנשא במליאת הכנסת, תיאר שטרן מודעת בחירות מטעם ש“ס, בה נכתב: ”בעומדך מאחורי הפרגוד אינך לבד. מר"ן מביט עליך מלמעלה בעיניו הטהורות ובוחן את ידך".

”אין גבולות לכבוד שיש לי לרב עובדיה... אבל כמה פעמים אתם הסתכלתם מתוך רצון לקרב את עם ישראל לתורה על מה הידיים שלכם עושות, לאן הידיים נשלחות לפעמים? כואב לי. אני לא יודע. איזה מפלגה הואשמה פה, לא כתבי אישום, על ידיים שנשלחו לקופת הציבור? איזה בד"צים, איזה חילול השם - כמה כשרויות נמנעות או כמה אנשים לא רוצים את היהדות הכשרה הזאת, כשהם יודעים כמה זה עולה להם, כשהם אולי חושבים גם מה עושים עם הכספים האלה?“.

”כשעם ישראל, שאין לו לימוד ליבה, חושב שהרב עובדיה בתוך השלושים שלו מסתכל בתוך הקלפי לאן נשלחת היד, זאת יהדות? זאת אלילות“, הוסיף שטרן, ”אחרי זה אנחנו רוצים שלזה יתקרבו אנשים? אחרי זה יהיה לנו דיאלוג עם הבית היהודי ואתנו ועם מי שאתם רוצים על למה מתרחקים מהתורה ומי מרחיק מהתורה?“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן