שטרן:"למתוח ביקורת על בוגי יעלון ולנסות ללמד אותו מהי מנהיגות צבאית היא חוצפה"

השר ארדן מתח ביקורת על פרישתו של יעלון מהממשלה. חבר הכנסת שטרן מיהר לצאת להגנתו של יעלון והגדיר את דבריו של ארדן כ"חוצפה"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 23/05/16 11:23 טו באייר התשעו

שטרן:"למתוח ביקורת על בוגי יעלון ולנסות ללמד אותו מהי מנהיגות צבאית היא חוצפה"
צילום: אבידן היימן, צילום: צילום: אבידן היימן

השר לביטחון פנים גלעד ארדן (ליכוד) מתח היום (ב') ביקורת על שר הביטחון הפורש משה (בוגי) יעלון בכנסת הג'רוסלם בניו יורק. "אינני מבין את החלטתו של יעלון לעזוב. הוא נבחר לשרת את הציבור, והוא יכול היה להמשיך לשרת בתפקיד אחר בממשלה", אמר ארדן.

זמן קצר לאחר מכן, עלה לבמה חבר הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד),ותקף את השר ארדן. שטרן הגדיר את דבריו של ארדן על יעלון בתור "חוצפה". "אני יושב פה ולא יכול להתעלם ממה שנאמר על ידי גלעד ארדן. למתוח ביקורת על בוגי יעלון ולנסות ללמד אותו מהי מנהיגות צבאית היא חוצפה. אני לא חושב שיש שר אחר שיכול למתוח ביקורת על בוגי אם הוא ציוני מספיק או לא".

שטרן, שהשתתף בפאנל על המאבק ב-BDS חיבר בין הדברים ואמר: "אם יש קשר בין ה-BDS לבין מה שקרה בישראל בימים האחרונים, זה פיטורי שר הביטחון מספר ימים לאחר שעמד על חשיבות האתיקה של צה"ל. אם אתם רוצים, זוהי תרומה לפעילות ה-BDS מחוץ לישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן