שטבון: צריך להפסיק לגמגם ולהתחיל לפעול למען ריבונות ביו"ש

בביקור במכינה הקדם צבאית אלישע אמר שטבון "צריך להפסיק לגמגם, ולהתחיל לדבר נחרצות – יהודה ושומרון הם בדיוק כמו ירושלים ותל אביב"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/02/15 14:30 יד בשבט התשעה

שטבון: צריך להפסיק לגמגם ולהתחיל לפעול למען ריבונות ביו"ש
דוברות, צילום: דוברות

חבר הכנסת יוני שטבון הגיע הבוקר למכינה הקדם צבאית אלישע שבחלמיש, שסבלה מפעילות של ארגוני שמאל אנטי ציוניים בהובלת חברת הכנסת מרב מיכאלי לעצור תקציבים של משרד החינוך ומשרד הביטחון למכינה.

בדברים שאמר במקום התייחס שטבון לשאלת הריבונות על יהודה ושומרון ואמר "צריך להפסיק לגמגם, ולהתחיל לדבר נחרצות - יהודה ושומרון בדיוק כמו ירושלים ותל אביב, אין שום הבדל. אלו ישראל ואלו ישראל. נמשיך לפעול להסדרת כל שטחי יהודה ושומרון בדרך לריבונות, כי זה שלנו. בלי גמגומים, בלי ספקות. כשאנחנו נדבר ככה, העולם ידבר ככה.

"חייבים לזקוף קומה, ולכן אנחנו כאן. עשרים שנה נתנו לשמאל להכתיב את הטון, לא ידענו להעמיד אלטרנטיבה לאסון שתי המדינות. לכן הקמנו את מפלגת יחד, להבהיר לכולם שחלמיש, בית אל, עלי, עפרה, עתניאל וחברון הם שלנו, בדיוק כמו דימונה, אופקים, טבריה וצפת. הקמנו את יחד כי אנחנו מבינים שרק אם נדבר ברור נמנע את אוסלו ג. במקום תגובות, נקבע עובדות. על כל עתירה, נפעל להסדרה. יהודה ושומרון, שלנו עכשיו ושלנו תמיד. כשאנחנו נבין את זה, כולם יבינו את זה. יש כאן מאבק על התודעה הזאת, ואנחנו ננצח".

צפו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/23201547054.mp4[/embed]