שטבון: צחצוחי החרבות בין נתניהו לבנט פוגעים במחנה הלאומי

חבר הכנסת יוני שטבון התייחס למערכה בין הבית היהודי והליכוד בימים האחרונים והבהיר כי לדעתו "לרה"מ אין ולא תהיה כוונה ללכת לממשלה עם השמאל. ספינים וצחצוחי חרבות בתוך המחנה פוגעים במחנה הלאומי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/02/15 19:32 כה בשבט התשעה

שטבון: צחצוחי החרבות בין נתניהו לבנט פוגעים במחנה הלאומי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בימים האחרונים ניתש מאבק בתוך המחנה הלאומי, בין הליכוד לבית היהודי, בשאלת זהות הרכב ממשלת הימין הבאה בראשות בנימין נתניהו. בהתייחסות של גורמים בבית היהודי ביום שישי הם אמרו כי נתניהו מעוניין ללכת לממשלה רחבה עם השמאל, ומנגד טוענים בליכוד כי חייבים להצביע ליכוד כי בכל אופן הבית היהודי יהיו בממשלה הבאה.

חבר הכנסת יוני שטבון, המדורג שני ברשימת מפלגת הימין הדתית יחד, התייחס הערב (מוצ"ש) למערכה בימין ואמר "הבחירות הקרובות הן מערכה על דמותה של המדינה - מחנה לאומי חזק שישמור על ישראל מול מחנה אנטי ציוני שימכור את המדינה. ההבדלים ברורים מאי פעם, הציבור מוזמן להכריע. לראש הממשלה אין ולא תהיה כוונה ללכת לממשלה עם השמאל".

שטבון פנה לחבריו במפלגות הימין ואמר כי "אני מציע לשחקנים השונים להתעסק בשכנוע בוחרים ולא במאבקים שבתוך המחנה הלאומי. זה מיותר ומאבד קולות יקרים. מפלגת יחד כבר קיבלה כמה החלטות אחראיות בעבור הצלת קולות הימין, למרות ההבדלים האידאולוגיים. אני קורא לחבריי במחנה הלאומי לגלות אחריות, כי גורל המדינה על כף המאזניים. ספינים וצחצוחי חרבות בתוך המחנה פוגעים במחנה הלאומי ומחמיצים את המטרה".