שטבון לרה"מ בעקבות הירי לדרום: אפשר לצה"ל להכות בחמאס

בעקבות ירי הרקטות לדרום קורא ח"כ יוני שטבון לראש הממשלה לאפשר לצה"ל לפעול בחופשיות בעזה. "מדיניות האין תגובה ממסמסת את ההרתעה הישראלית ועלולה להפוך אותנו לבדיחה של שכונת המזרח התיכון"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/08/14 16:29 כג באב התשעד

שטבון לרה"מ בעקבות הירי לדרום: אפשר לצה"ל להכות בחמאס
גילי צרפתי, צילום: גילי צרפתי

שלושה רקטות נורו היום (ג') בצהריים לעבר אזור באר שבע. בעקבות הירי הנחה ראש הממשלה בנימין נתניהו לצה"ל לשוב ולפעול ברצועה. חבר הכנסת יוני שטבון מדגיש כי שקט לא יושג בשקט וכי יש לפגוע בחמאס פגיעה אנושה.

"למקרה ששכחנו, יש מי שטורח להזכיר שמולנו טרור רצחני”, אומר שטבון. "שקט לא יושג בשקט, אלא רק באמצעות השגת גמישות מבצעית ברצועה. אני קורא לראש הממשלה לאפשר לצה"ל להכות שוק על ירך".

שטבון הוסיף כי "מדיניות האין תגובה ממסמסת את ההרתעה הישראלית ועלולה להפוך אותנו לבדיחה של שכונת המזרח התיכון. מוכרחים לתת לצה"ל לעבוד", ולטענתו, "כך ורק כך יושג השקט המיוחל".

ניסן סלומינסקי יו"ר ועדת הכספים (הבית היהודי): הגיע הזמן להפסיק עם הדיבורים ועם כל ההצהרות הגבוהות ולעשות מעשים. היום מסתבר שוב כי אין לנו עם מי לדבר והצד השני מעוניין אך ורק בהשמדת ישראל. מדינת ישראל חייבת לעשות את המתבקש והוא להגיב בעוצמה ולא לחשוש מדעת הקהל העולמית כי בכל מקרה לא משנה מה נעשה תמיד נגונה.