שטבון לפעילים: מחויבים לפעול ללא הפסקה בכדי להשלים את החובות

חבר הכנסת לשעבר פנה במכתב לפעילים שלא קיבלו את משכורתם והבטיח שהוא וישי מחויבים לכך ובקרוב הם נערכים לגיוס משאבים גדול. בנוסף, הצהיר כי התנועה תמשיך לפעול: "הקמנו צוות של פעילים ודמויות כדי להיערך להמשך פעילות כתנועה"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/04/15 19:05 יג בניסן התשעה

שטבון לפעילים: מחויבים לפעול ללא הפסקה בכדי להשלים את החובות
שי בר חן, צילום: שי בר חן

חבר הכנסת לשעבר, יוני שטבון, פנה הערב בדף הפייסבוק שלו לפעילי התנועה ועדכן אותם בדבר מצבה הכלכלי של מפלגת 'יחד' שנקלעה לחובות בשל הכישלון בבחירות מה שהביא בינתיים לאי תשלום משכורתם של הפעילים. שטבון פתח במחמאות ואמר "עשיתם עבודה מצוינת, והשקעתם את הלב והנשמה ימים כלילות. ראיתי אתכם בכל מקום, אתם מדהימים", אך הוסיף, "המצב הכלכלי לא פשוט, אבל אנחנו מחויבים לפעול ללא הפסקה בכדי להשלים את החובות, זהו תהליך אבל בע"ה נצליח".

שטבון טען כי בקרוב מאד, יופצו פרטים לכל מי שרוצה לתרום ולחזק את המפלגה כשבמקביל אלי ישי והוא יחד עם צוות של עו"ד ורו"ח נערכים לגיוס משאבים גדול. "אנחנו מחויבים לכם ונפעל בכל דרך שנוכל" הבטיח שטבון.

בדבריו התייחס גם לנושא המשפטי ולתקווה הקלושה שתוצאות הבחירות ישונו, "בשבועיים האחרונים הצטברו אצלנו ,בזכותכם, מאות עדויות על זיופים, העלמת פתקים ( רוב המקרים) ואיומים על בוחרים בתצורה של מערכת מאורגנת ומשומנת".

שטבון אמר כי הוגש ערעור לוועדת הבחירות המרכזית, הנושא הועבר לבית משפט מחוזי. "בימים אלו עורך דין מגבש את הנושא לעתירה משפטית. אנחנו הולכים עם האמת ולא מוותרים. דעו שבדרך כלל בית משפט לא מתערב, אך בע"ה אסור לעצור. נעדכן!", הבטיח שטבון.

הוא הצהיר כי 'יחד ' תמשיך לפעול כתנועה למרות תוצאות הבחירות, "הקמנו צוות של פעילים ודמויות כדי להיערך להמשך פעילות כתנועה. העוצמות האדירות של אחדות עם ישראל סביב ערכי הנצח שלנו הוא אמיתי וחייב להמשיך בע"ה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן