שטבון לבנט: הלחץ וההשתוללות שלך ימיטו אסון על המחנה הלאומי

שבוע וחצי בלבד לבחירות, והיריבים משתמשים בתותחים בתוך הנגמ"ש. לאחר שבנט טען שחייבים להצביע לבית היהודי מגיב יוני שטבון ואומר "בנט, אתה שוב מפיל את המחנה הלאומי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/03/15 07:52 יז באדר התשעה

שטבון לבנט: הלחץ וההשתוללות שלך ימיטו אסון על המחנה הלאומי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שבוע וחצי בלבד לפני הבחירות, היריבים במחנה הימין תוקפים את זה את זה בחריפות חסרת תקדים.

שעה לפני שבת העלה יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט פוסט בו קרא למצביעי הימין להצביע הבית היהודי ואמר "עזבו את פרשת אוחנה. עזבו סיפורי "הר המור". עזבו שאני לייט מדי או דוס מדי. הכל שטויות. הכל יעוף ברוח כאשר דחפורים יעלו על עופרה ועלי, וכאשר יעבירו את קריית ארבע לריבונות פלסטינית”.

החיצים של בנט כוונו במיוחד כנגד מפלגת יחד, כאשר הוא משתמש בטרמינולוגיה ברורה כלפי המצביעים החרד"לים, תוך שהוא עוסק בישיבת הר המור, ובגודל הכיפה על ראשו, והבוקר (א') מגיב מס' 2 במפלגת יחד, יוני שטבון לדברים בחריפות וטוען "בנט, אתה שוב מפיל את המחנה הלאומי".

"בסופ"ש האחרון בנט יורה לכל הכיוונים, לא בדיוק לכל הכיוונים, בעיקר למפלגות הימין - הליכוד ויחד", כתב שטבון בסטטוס שהעלה הבוקר בפייסבוק וקרא לבנט להירגע.

"נפתלי, תירגע. בבחירות 2013 טענת בעצמך לירי בנגמש. הבית היהודי והליכוד נגררו לקמפיין מיותר שהעלה את מפלגת השמאל - יש עתיד ל-19 מנדטים. בנט, גלה קצת אחריות! אל תעשה טעיות שאחר כך ארץ ישראל תצטער עליהם. הלחץ שלך וההשתוללות הזו ימיטו אסון על המחנה הלאומי".